úterý 11. ledna 2011

Pucka video

dnes mám pro vás video! Avšak žádný make-up tutorial, jen takové malé hudební nakopnutí!


-není to žádná vysoká filmařina, avšak s Hurrym občas nějaký ten kraťas natočíme...Poslední dobou to však dost flákáme, jelikož se hodně věnuji blogu...tak doufám, že to brzy napravíme...

točil:hurry
stříhal:já
hudba: The Locos

5 komentářů:

  1. Pěkné video, moc ti to tam sluší :-)

    teengirlk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, ty jsi tak sympatická! :-) úplně jsi mi zlepšila náladu :-) Pet.

    OdpovědětVymazat
  3. jééé vy jste tak milé, až mi to zlepšilo náladu :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Milé, vtipné, kreatívne.. A to nie len toto video, ale aj outfity, fotkové nápady.
    Ako nechcem, aby to pôsobilo, akoby šlo o nejakú súťaž, nemám záujem do toho vlievať rivalitu. Ale musím sa priznať, že sem chodím rada, a čím ďalej, tým radšej. Doteraz toto prvenstvo držala, asi klasicky, Sandra. No zdá sa, že sa to v mojej gebuli začína prevažovať semkaaať :))

    OdpovědětVymazat
  5. to je super, asi jsem si právě přečetla ten nejhezčí komentář v celém blogu, moc mě to těší a dává mi to sílu pokračovat(jakože mám dvakrát do týdne chuť s tím praštit)-děkuju, nakopla jsi mě!!! :)))

    OdpovědětVymazat