úterý 7. června 2011

plastic


-když nemůžu mít plastovou průhlednou kabelku Furla, můžu mít alespoň plastové, průhledné boty./-If I can´t have a transparent plastic bag Furla, I at least have a plastic, transparent shoes.
tyhlety pruhované šatičky frčely už loni. Tyhlety pruhované šatičky jsem si chtěla koupit už loni. Koupila jsem si je až teď, jelikož jsem vždy měla pocit, že široké pruhy nejsou nic pro mě. Chyba lávky! Někde jsem se totiž dočetla, že pokud chcete nějakou část těla opticky zúžit, máte si obléci široké pruhy. Tak jsem to zkusila a mám z toho dobrý pocit. Zajímavé, jak může mít člověk zažitý nějaký předsudek vůči nějaké barvě/vzoru/kombinaci, ale když to pak zkusí, dost věcí je jinak!

these kinds of striped dresses were worn last year. These kinds of striped dress I wanted to buy last year. I bought it until now because I've always felt that the wide stripes are nothing to me. Somewhere I read of the fact that if you want a narrow part of the body visually, you have to wear a wide stripes. So I tried it and got a good feeling. Interesting, how can a person have experienced any prejudice against any color / pattern / combination, but then when it tries, things are quite different!
vkradli jsme se do areálu vinice, ale pššt! nic jste neviděli!/ We broke into the grounds of the vineyard, but Shhh! anything you've seen before!
hledala jsem nějaký vhodný doplněk k botám, průhledné náhrdelníky jsem nesehnala(pokud víte-díky za tip), za to jsem konečně vyvenčila hawajský věnec, na který si brousím zuby už pár týdnů...a že ho blogerky nosily už na jaře?Já ho nosím na drdolu!:)/ I was looking for a suitable addition to shoes, plastic necklaces, I could not get clear, as I finally got Hawaiian wreath, to which you grind teeth a couple of weeks ... and it wore a blogger in the spring? I wear it on a bun!)
rozhodně by z těchto šatů šel krásně udělat DIY overal. Myslím, že by to bylo hodně kůl:)akorát nevím, jak bych pak chodila na toaletu?/would definitely go out of her dress nicely done DIY overalls. I think it was a lot of gallows:) just do not know how I then went to the bathroom?

+ psí rvačka /dog battle
Maxi šaty obhlížím už od jara. Tyhlety pruhované už měly snad všechny blogerky na sobě loni. Ale protože jsem tak děsně originální, mám je až letos. Kdyby na mě nečíhaly v jednom pražském sekáči, asi bych si je nikdy nekoupila. Nejspíš bych si je ani nezkoušela, ale protože paní prodavačka byla tak děsně nervózní, že za tři minuty zavírá a prudila, že si už nemáme nic zkoušet, nemohla jsem jí neudělat radost.
A pokud své letní maxišaty ještě nemáte, určitě si nějaké pořiďte. Pokud zvolíte správný vzdušný materiál, budou vás chladit a hladit:) Osobně jsem z nich nadšená- nikdy jsem dlouhé šaty nenosila(byť jsem po nich vždy tajně toužila).
------------------------------------------
Maxi dresses I am looking for since spring. These kinds have been stripped almost all the bloggers themselves last year. But because I am so terribly original, I have them up this year. If he did not wait for me in a thrift store in Prague, I would probably never buy them. I guess I have not tried it either, but because Mrs. saleswoman was so terribly nervous that closes in three minutes that you've got nothing to try, I could not make her happy.

And if your summer maxis still do not, do a snap. If you choose the right airy material, you will be cool and smooth:) I personally am excited about them, I never wore a long dress (even after I have always secretly wanted to).

fotil Hurry// dress/secondhand, handbag/vintage, shoes/NY, glasses/HM, belt/ Zara

8 komentářů:

  1. Strašně krásné fotky! Moc ti tyto šaty sluší a líbí se mi i doplněk ve vláskách a brýlky! Super :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak tohle je fakt úžasný! jednak ty šaty ti seknou jak málokomu a mimochodem,já si je taky pořídila až letos :D, a navíc na ty boty jsem přesně taky koukala a věřím,že si je ještě dokoupím též, děsně se mi totiž líbily :D!Jo a ten drdol s kytkama je úchvatnej,taková letní kombinace k nakousnutí,fakt super!

    OdpovědětVymazat
  3. to tvoje tělo by chtěl každý!! já mám furt pocit, že mi maxišaty ani overaly nesluší a je mi to líto, protože se mi moc líbí...:/

    OdpovědětVymazat
  4. děkujuu všem za hezké komentáře! jsem zpět a doufám, že se vám budou i další příspěvky líbit!
    Mia: to je přesný! máš ten pocit! Třeba to tak vůbec není!

    OdpovědětVymazat