čtvrtek 24. listopadu 2011

New in: základy šatníku

-Nakupuji rozumně, pouze věci, které mi chybí na mé černé listině. Přesto v ní nechybí ani trochu ulítlejší věci...
  Za toto procitnutí co se týče nakupování děkuji Simone ze Stylecookbooku a jejímu článku (doporučuji přečíst, pokud vám unikl) o uspořádání šatníku. Doslova mě to postrčilo dál a uvědomila jsem si, že na svém současném šatníku se nedá kvalitně stavět dokud v něm nebudou figurovat ty základní kousky... Vytiskla jsem si tedy seznam věcí, které by neměly chybět v šatníku každé ženy a začala jsem jednat.
Začala jsem botama z minulého příspěvku. Jsem nadšená, hodí se ke všemu, což se o zbytku botníku nedá říct...
Čepice s bambulí sice nebyla na seznamu, ale měla jsem na ni i tak políčeno(a je nejlepší, teplá a vtipná!). Černý svetřík bez zapínání je klasika, která se hodí a já jsem do té doby žádný neměla...vždycky jsem měla zafixováno, že když svetr, tak rozepínací...
Perlové naušnice, na večer i na den, 12 párů, mám na výběr. Škrtám!

Není jednoduché si připustit, že v oblékání a hlavně nakupování děláme tolik chyb. Impulzivní nákupy typu jéé, to je supr sukně, a stojí jen tři kila no neber to! známe asi všichni, pocit, že k oné sukni doma vlastně nemáme hodící se vršek je frustrující a vede akorát k dalším nákupům. A ty dost často dopadají úplně stejně jako ty předchozí. Mě to trvalo dlouho, než jsem si to připustila(i přes jasné příznaky- ráno stojím před narvanou skříní a nemám co na sebe). 

Hlavní je se nad tím opravdu zamyslet a podobné chyby už neopakovat. a je to sakra těžké, držte se, když vidíte tu skvělou oranžovou sukni(i když vám oranžová nesluší) nebo béžové kalhoty(byť už jedny ve skříni máte- no ale maj jinej střih ne?) Neomlouvejte si svoje chyby, příště je prostě nedělejte...


Budu ráda, když se se mnou podělíte o váš (třeba zkrácený) seznam věcí, které vám chybí a neměly by. Třeba mi (i ostatním) něco uniklo?

na fotkách vše z HM

12 komentářů:

  1. jsem zvědavá, jak dlouho se udržíš=))....
    mam excelovou tabulku, kam si píšu, co mam v plánu si koupit a za kolik....ale občas si lehce zapodvádim a hodim do "plánovanejch" i něco do dneška uplně neplánovanýho a druhej den se neudržim a jdu si pro to:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  2. to by mě docela zajímalo, nechceš to vystavit na blog?(taky podvádim, ale jenom trošku:)

    OdpovědětVymazat
  3. super napad!mam to taky tak!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. no...sakra:D...a chceš to jako nějakej manual á la diy tutorial:D...nebo seš prostě zvědavá, co mam v seznamu a na závratné utracené částky?:D

    OdpovědětVymazat
  5. chacha! ne jen zvědavá, dokážu si to představit, dělám si pr....l:) to je tvoje osobní věc:))

    OdpovědětVymazat
  6. Jů a nechceš sem dát svůj seznam i s důvody nákupu? :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. asi by to nebylo nijak záživné, v poslední době jsou důvody opravdu jen: potřebuji/chybí mi... v podstatě by to mohlo vypadat asi takto: nadepsané kolonky: kdy, co, značka,důvod,cena,sleva?

    OdpovědětVymazat
  8. ja sa tymto riadim uz davno. riesim to tak ze bud nakupujem rovno cielene cely outfit ak viem ze k danemu kusku nemam co obliect, alebo len dokupovavam veci ktore sa hodia k mojmu vlastnemu stylu. Je dobre mat svoj vyhraneny vkus a farebnost okolo ktorej sa chcem pohybovat. u mna je zakladom satniku cierna a biela. najlahsie sa kombinuju. ale niekto ma napriklad zas ruzovu... atd.

    OdpovědětVymazat
  9. jsi vlastně šťastný člověk, hold chybama se člověk (m)učí :)

    OdpovědětVymazat
  10. no to se to někomu kombinuje, když má základ černá+bílá...ti, co maj styl papoušek (já), to maj horší:D...závidim=)

    jinak kočičí lucko: nic asi nebude i tak:D...miluju, když se muj komp rozhodne se samozničit a já zálohovala naposled před čtvrt rokem

    OdpovědětVymazat
  11. a sakra, to naštve no. Proto mám všechny životně důležité věci na papíře, celkově si radši dělám všechno růčo, krom blogu to je jasný:) doufám, že nevyhořim...

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééé jsem ráda, že se Ti můj článek líbil!!! Mám velkou radost!

    OdpovědětVymazat