čtvrtek 22. března 2012

Druhý jarní den

 Rozhodla jsem se pořídit si další klasické kousky do šatníku. Přiznávám, že je to v tuhle chvíli docela těžké odolávat jarním barevným svrškům, které na mě v obchodech bafají ze všech stran, ale pokud se jednou pro něco rozhodnu, neucuknu ani o kousek. Zvlášť když se jedná o sako ve vysněném střihu (pamatujete si ještě na ten kabátek v mém jarním wishlistu?) a klasickou černou pouzdrovku, kterou jsem už potřebovala jako sůl...no dobře tak kecám. Obojí byl náhodný kup. :)))
Ve Stromovce si určitě dejte studenej párek v rohlíku, ten maj totiž jenom tady! Já bych za něj dala i víc než 25 ká, protože teplej maj taky všude žejo...
 ...a protože je třeba příliš byznys vzhled něčím trochu shodit, zvolila jsem oblíbené podkolenky(mám dojem, že mi někdo chodí do šuplíku trhat punčochy), třásňovou kabelku a polobotky. 

Přísahám, že odteď už s černou doopravdy končím (alespoň na čas..:)

 
foto:hurry// shoes/zara, sunnies/ asos and the rest of stuff from hm.

7 komentářů:

  1. Ty podkolenky to skvěle rozbily :) líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to! Moc pěkná sukně a podkolenky ti moc sluší! :)
    A šup sem také s jarními barvičkami. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tím párkem jsi mě pobavila:D A je to zajímavá kombinace, dost nezvyklá a sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá kombinace taková trochu elegantní :))

    OdpovědětVymazat
  5. děkujuu!
    veronika: určitě příště!

    OdpovědětVymazat
  6. úúú, zlobivá elegance, líbí!

    OdpovědětVymazat