čtvrtek 8. března 2012

Jaro může začít!

Byla to láska na první klik a než jsem je sehnala ve své velikosti prodělala jsem několik infarktových stavů. Výsledek? Jsou moje(samozřejmě!!!) a jestli budou tlačit, tak shořím v pekle...i s botama.
Nebýt toho, že jsme se šli neplánovaně podívat na Marni kolekci, kterou jsem si jen ošahala a zjistila, že náramek, který jsem chtěla už je pryč(odradily mě všechny ty baby, co si nabíraly plné náruče šatiček s puntíky), tyhle boty bych vůbec asi neměla. V úterý jsem se na ně ptala na Smíchově a slečna mi tvrdila, že je ještě nemají na skladě. No vida. Ve čtvrtek se se zázračně objevily v centru...
Vzhledem k tomu, že měli v každém obchodě, kde jsem pro ně byla asi jen tři páry, bylo fakt štěstí, že jsem je ukořistila v té nejžádanější velikosti.
Teď už jen zbývá se v nich naučit chodit a modlit se ať nikde netlačí. Hm. Dobrá utopie...:)
Každopádně je shledávám jako nejkombinovatelnější a nejbrutálnější kousek v mém botníku.

Líbí se vám???

9 komentářů:

  1. tak ty jsou DOKONALÉ!!! :-) trošku závdidím! :-D já bych na ně ale asi neměla odvahu... těším se na outfit s nimi :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. vyzeraju nenositelne:-D ale velmi pekne punchochy

    http://saschanitra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou pěkný. Ale předpokládam, že kožený, takže se jdu klouzat:)

    OdpovědětVymazat
  4. nevim jestli jsou kožený, myslim, že možná ani ne za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty botky vypadaji bajecne!

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Možná si to psala, nebo jsem jen nevšímavá, ale odkud jsou?:)

    OdpovědětVymazat