úterý 29. ledna 2013

Frozen solid

Koncem zimy mívám módní krizi. Marně přemýšlím, jak vypadat k světu a přitom neumrznout... A tak vrstvím... a někdy si připadám jak otylý sněhulák, když se pod všemi těmi vrstvami nemůžu hýbat.

Tahle nová parka přesně splňuje moje přísné požadavky. Je teplá, drží tvar, má kožíšek na kapucce, sahá až ke kolenům a je správně obrovská. Nehledě na to, že jsem na ni narazila za čtvrtinovou cenu a vůbec nečekala, že mi sedne nejmenší velikost. Pokud ji už neunosím letos, určitě se tahle slevová investice vyplatí napřezrok. Velká šedá mikina mě vyvádí ze slepé uličky, když už nevím coby a ráda ji kombinuji právě s hnědou na doplňcích. Červená je už jen zoufalé volání po barvách, když už se to proklaté sluníčko fláká měsíc za mraky... víc kreativní už snad být ani nemůžu. Alespoň do té doby, než bude slunce svítit alespoň dva dny za sebou... 
Máte nějaký oblíbený kousek, který vás vždy zachrání před nedostatkem nápadů?
___________________________________________________________________________________
Ph.T// boots/shoe city Berlin, black tee,jeans,parka/hm, sweater/zara, hat/ny, gloves/secondhand, vintage handbag/ fifty fifty

9 komentářů:

  1. Ta mikina je naprosto perfektní záležitost! Já bych ji nosila asi jako šaty, ale tobě to i s kalhotami funguje úplně na jedničku. Fakt se mi líbí tohle celé.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám žlutý nákrčník, který hodím přes hlavu místo čepice a dvakrát omotám kolem krku. A kdysi jsem si uháčkovala podobnou šálu jako je tahle (http://www.fler.cz/zbozi/listicka-sala-a-cepice-1334924) ale v červené barvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hah, přesně tohle jsem scháněla minulý rok :))

      Vymazat
    2. Tu šálu? Jako je to super a předloni nikdo nic podobného neměl, takže lidi dost zírali :) Teď se všemi těmi ušatými čepicemi už to není takové, byť je to pořád příjemné zpestření.

      Vymazat
  3. vyplatí, mám skoro stejnou a tu vynosíš, i kdybys nechtěla=)...nemůžu si ji vynachválit

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  4. myslím, že od otylého sněhuláka máš daleko! :) A jinak s šedou mikinou to mám úplně stejně :)

    OdpovědětVymazat
  5. jaj buj toto je dokonalé! tá parka..
    lucinkaa ♥

    OdpovědětVymazat