pátek 4. ledna 2013

Mirror vol. IV : Novoroční odměny

 Když se vzbudíte s báječnou náladou (ne jak včera, tímto se vzdávám své ceny za Nejkyselejší výraz ve prospěch svých šéfů :), hodíte na sebe nejpohodovější klučičí outfit (ač jste si chtěli obléct původně sukni :))) a v práci záhy zdoláte přidělenou práci s úsměvem a elegancí ( i když jste to nikdy nedělali a ani to neumíte :).
 Možná proto, že jsem si ráno vybrala na sebe nové naušnice od mojí lásky, z nového cetkoboxu, kterým jsem nahradila všechny ty otravné krabičky, které jsem měla tak ráda. Konečně mám na poličce uklizeno a všechno pohromadě.
 A protože jsem byla tak statečná a mám tak skvělou náladu, koupila jsem si do nového cetkoboxu a hlavně na uši tyhle parádní infantilní sovičky, co hrají všemi barvami... a hned jsem vám to musela vyslepičit...
 A protože jsem Vám ani nepoděkovala za Vaší přízeň v minulém roce, ráda bych to napravila a tímto před svědky slíbila, že budu přispívat častěji a může za to hlavně nový stativ na foťák, který mi s tím bude pomáhat, protože času a světla je přes týden pomálu... Jaká byla Vaše novoroční radost?

8 komentářů:

  1. Ty sovičky jsou nádherné a moc se mi líbí ta šperkovnice <3 Já letos na vánoce žádnou bižuterii nedostala, kupuji si ji totiž celoročně a nestačím ji nosit :)

    OdpovědětVymazat
  2. kde se bere takový super cetkobox? Moc by se mi hodil:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byl to vánoční dárek, takže neporadím, ale zkus něco vygooglit, mám dojem, že se někdo o něčem podobném zmiňoval u vánočního postu (možná třeba na fler.cz?)

      Vymazat
  3. Cetkobox zabil :D Také by se mi hodilo něco na cetky, skladuji je v takových těch srdcových plechovkách od Lindt čokoládek na úkor jejich fajnovějších bratrů, které jsem honosně zařadila do kategorie šperků a dovolila jim sídlit ve šperkovnici :) Vypadá to efektně a efektivně, taková malá výstavka. Kámoška je sběratel všech cetek a skladuje je pomocí takové obrovské homemade třpytivé nástěnky, všechno má na očích a na dosah, vypadá to nesmírně výstředně, jak to má tak vystavené na odiv, je to středobod celé místnosti a právě v tom bude asi to kouzlo, nad kterým každé dívčí srdce zaplesá. A tak říkám, když už ty cetky máme, tak je vystavíme :) Jen naše kočka vypočítavě kouká, jakoby říkala: "Jen si to vystav, do rána ti to všechnu sežeru." :D

    OdpovědětVymazat
  4. novoroční odměna? překvapivě zatím nic...ale třeba se i na mě nakonec dostane:D...ale ty letošní slevy:P...o ničem, zlevněný nic, ale všichni jsou tak pošahaný, že jim to i tak vykoupěj

    OdpovědětVymazat
  5. Svoje "sperky skladujem v priesvitnych boxoch z Ikea, ale bolo mi povedane, ze ich mam davat kazdy kus zvlast do vrecuska, aby nemenili farbu :) Vystavene ich mat nemozem lebo moj kocur si z nahrdelnikov urobil hojdacku a vsetky potrhal, kym som prisla z prace. No a nejaka novorocna odmena .. 11.1. odchadzam do teplych krajin, takze ma nejake zimne vypredaje uplne obchadzaju, skor naham tielka, sortky a opalovacie kremy :)
    .. a dufam, ze tento rok budes usilovnejsia, mam rada Tvoj styl a vtipne komentare :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za komentář, doufám, že své čtenáře nezklamu a budu blogovat častěji.. :)

      Vymazat