úterý 15. ledna 2013

Winter romance

Vzbudit se do chumelenice je fajn, když víte, že ten den nemusíte do práce a můžete jen líně pozorovat padající vločky, pít kafe a jíst nejlepší snídani, kterou vám připraví váš drahý... kéž by byl každý den takový...
 + bunda. Mám nutkání si koupit další parku a zároveň si to zakazuju (jasně, že jí ne-potřebuju!), už vidím stromy kvést a ptáky zpívat... jaro, kde jsi?
 I když jaro netrpělivě vyhlížím, mám docela radost, že nasněžilo. Město bylo v posledních týdnech tak ponuré a vyhlíželo depresivně, že mu změna do bíla prospěla...
 Sníh jsem uvítala lehkými šaty, které právě v zimě ráda kombinuji se svetrem a jak jinak než s parkou (už zase co?). Kabela tentokrát ve variantě "dlouhý popruh", malinko ležérněji a s nezbytným volebním odznakem :) Byli jste volit? Jak myslíte, že dopadne druhé kolo?

ph.T//  parka/hm, dress, belt/Only, sweater/??, bag/secondhand

12 komentářů:

  1. Ta ušanka je bomba :)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já bzch v těch šatech asi zmrzla :) sluší ti to ! Taky miluju volné dny :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky VOLÍM KARLA! snad nás bude dost :-) jinak ty šaty jsou úžasné :-))

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný outfit, sekne ti to :) mimochodem ta beranice ti taky moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit:) Strašně se mi líbí ty šaty a ta parka :O a nějaký ten volný den by se mi teď hodil,protože píšeme ve škole hromadu písemeek:/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné šatky :) Taková rána jsou parádní :) V.

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju parky! Kdykoli, kamkoli!

    www.tlustoprdka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi kočka, ale nějak se mi víc líbíš v kalhotech. Mimochodem, mám prosbu. Kde bych sehnala ty tvoje tmavě modrý boyfriend jeans? Strašně se mi líbí, ale u nás v ČB je nikde nemůžu sehnat. Za odpověď předem dík. Joooo a volím pana knížete! Jednoznačně! Petra K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, myslíš tyhle?: http://luckapucka.blogspot.com/2012/10/the-screaming-ape.html
      tak ty jsou z haemka a sháněla jsem je pekelně dlouho, nakonec na Zličíně, ale nikde jinde jsem je neviděla...

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. nezmrzla neboj, mě zima teda vůbec nebyla ani na tu chvíli bez bundy.

      Vymazat