pondělí 11. března 2013

Vintage CowBag!

S novou sezónou i nový klobouk. Dlouho jsem hledala ten pravý, k mikádu totiž nemůžu mít jen tak nějaký(sebekritika nesmrdí!), skoro jsem to vzdala a ejhle jeden se objevil a rovnou mi přirostl k srdci hlavě.. A jak to máte s klobouky vy?
 Kovbojskou koženou kabelu se sedlem jsem prostě nemohla přenechat někomu jinému, ano tak moc jsem lakomá! Když jsem jí obhlížela, smála jsem se a nahlas pronesla památnou větu: Jsem zvědavá, kdo si TOHLE koupí (já teda ne!), a za pět minut už jsem si jí odnášela domů...No ale uznejte, fakt jsem jí tam nemohla nechat! Tak krásně zpracovanou, nápaditou a nápadnou záležitost...Vejde se do ní spousta blbostí a za žádnou cenu s ní není nuda. Původně jsem zamýšlela vám ji ukázat s nějakým superjednoduchým outfitem (což pořád platí!), ale pak jsem zkusila tuhle kombinaci, a i když je na mě docela složitá, moc se mi líbí! Podle mě je v ní všechno co má v takové složitější kombinaci být, nic nepřebývá a je dokonale vyvážená. 

PS.: Doufám, že venku rychle skončí ten trapnej pokus o zimu, protože se už neuvěřitelně těším na všechny nové sukně a šaty, které jsem si přes zimu pořídila!

 Ph.T.// hat/hm, top/pullandbear, leather biker jacket/mango, pants/ny, shoes,scarf/zara, handbag/fifty fifty

7 komentářů:

  1. Moc ti to sluší. Ty kalhoty jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko z té bundy jsem unešená...ta je krásná. Kolik tě stála? naprosto bombováááá

    OdpovědětVymazat
  3. taška je vážně taková zvláštní...ale mam chut tě oslovit: "muchomůrko":D, protože ten klobouk ti na hlavě vážně krásně narost, perfekt

    OdpovědětVymazat
  4. Klobuk, bunda a vlastne vsetko - parada :) Kabelka je odvazna :)

    OdpovědětVymazat