středa 10. dubna 2013

Mirror VII.: Jarní nákupy

Včerejší pracovní outfit. Konečně se oteplilo, takže jsem uložila všechny zimní kabáty a parky k zimnímu spánku a vytáhla ty jarní....A co vy? Vyčkáváte ještě teplejších dnů, nebo už jste to nevydrželi a vyjarňujete se?
 Co mě teď hodně baví je tahle kapsička na mobil, kterou nosím na krku. Přijde mi to jako docela neotřelý doplněk, místo náhrdelníku něco trochu praktického...Když už jsem byla v tom háemku, neodolala jsem a pořídila si nějaké doplňky z The New Icons kolekce. Právě doplňky jsou podle mě opravdu zdařilé. Já se nemohla rozhodnout, jestli si pořídit černý nebo béžový střapcový kožený náhrdelník a tak jsem si vzala oba. Myslím, že se u mě, jako u milovnice třásní, rozhodně neztratí! Za povšimnutí stojí i prsteny, kterým jsem též neodolala. Jen mojí platební kartě se to moc nelíbilo. Jaro pro ni bývá zátěžové období, mám vždy pocit, že potřebuju všechno nové, svěží a neokoukané...achjo..taky to tak máte?

boots,jeans,sweatshirt, scarf/zara, belt/primark, jacket/diy amisu, bag/eggo, hat,phonebag/hm

Žádné komentáře:

Okomentovat