sobota 6. dubna 2013

Shopping TIP: simple TEE

Víte jak moc miluju jednoduchá obyčejná trika, že ano? Tvoří většinu mezi ostatními topy a neustále mám potřebu zásobu doplňovat. Nosím je téměř nepřetržitě, k džínům, sukním, pokud zrovna nemám šatovou náladu. Trika pak ráda doplňuji výraznými doplňky a nikdy se mi tak nestane, že bych neměla co na sebe. Všechno se vším perfektně funguje.
  Do základu mi teď přibyly dva topy ze Zary a moje nadšení z nich nezná mezí. Jsou dokonale jednoduché a díky jejich střihu a hlavně materiálu dobře fungují s čímkoliv. Hlavně tedy se sukněmi, které nesnesou kombinaci s bavlnou.... No a působivý, ale ne laciný výstřih se postará o kapku ženskosti a rafinovanosti. Takže pokud doplňujete po zimě váš Tričkový arsenál, doporučuji se porozhlédnout v nejbližší Zaře po nějakém štendru se základními topy... No a mexickou lebku jsem tam prostě nemohla nechat, to uznejte... :))

6 komentářů:

  1. Super vyber, musim sa po nejakom sivom alebo bielom v Zare popozerat :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie jak jste udělala ďoury na svých tmavě modrých slim jeans? Jednou jsem se o to pokusila a skončily jako šortky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D , vznikly vlastně docela náhodou, na džínech byla odřená místa a jednou jsem při oblékání strčila omylem palec u nohy do díry a roztrhla je. Druhou díru jsem omylem udělala podobně, akorát jsem zadřepla a džíny prostě ruply...no a o rozšíření děr se postaral čas... :)

      Vymazat
  3. Super kombinace, a co teprv na těle.)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný trička, miluju jednoduchost!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat