středa 26. června 2013

Daily: Big Ring

Protože nám venku tak krááásně leje a můj mozek se rozhodl, že se mnou ven do toho deště nepude a radši se bude dál válet v pelíšku, sáhla jsem po nejjednodušším řešení a navlékla basic kombinaci triko+džíny. V čem jste dnes vyšli vy do toho psího počasí?
 V takových chvílích jako je tahle, jsem ráda za zásobu doplňků (kterou neustále rozšiřuji), protože dokáží obyč/nuda outfit vytáhnout z kanálu a udělat ho zajímavým. Prsten jsem si včera koupila v Mangu ve slevách a jako do všech mých velkých prstenů jsem se do něj zamilovala na první pohled. Miluju velké prsteny, v podstatě ke každému outfitu si beru jeden velký a výrazný a někdy mi to stačí jako jediný doplněk. Všímavé oči si všimnou, ostatní ať na sebe věší kila bižuterie...
Jaké doplňky u vás vedou a nosíte je nejraději?

boots/baťa,jeans/hm,top/ny,bag/promod,jacket,ring/mango,hat/topshop,scarf/veromoda

1 komentář:

  1. Miluju Tvoje outfity na poslední chvíli, mají vždycky velký šmrnc.) Jinak já jsem si před lety zakázala kupovat "módní šunty", ale teď už po nich zase začínám pokukovat. Miluju teď medvědy a knoflíky, takže můj poslední úlovek je panda na kožený šňůrce na krk a knoflíkový prsten.)

    OdpovědětVymazat