pátek 26. července 2013

Na výlet II.

Outfit na celodenní výlet po památkách. Bílé šaty, klobouk, sandálky a větší taška na vše potřebné. A víte co? Příště si ten výlet radši naplánuju a zařídím sama...Nekromanteon nám zavřeli a zařízený oběd stál taky za houby....Máte také špatné zkušenosti s organizovanými výlety v rámci dovolené?
 V šatech jsem zvládla se brodit i řekou Acherón (přítok bájné řeky Styx). A byla zatraceně ledová...Následně také sjezd na raftu a projížďku na lodi...a pak že jsou šaty nepraktické, cha!
 Doufám, že se nepolekáte mého znaveného a nenalíčeného zjevu a spíš koukáte na to, co držím v ruce. Nejlepší jídlo na světě a o místě, kde se v kuchyní kouzlí se můžete dočíst na mém druhém blogu, na který bych vás tímto ráda pozvala...

dress/hm, handbag/pullandbear

12 komentářů:

  1. Ano, naše zkušenosti s organizovanými zájezdy jsou děsný. Už na ně nejezdíme a všechno organizujem sami. Kromě spokojenosti je bonusem i to, že tím dost ušetříme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my většinou taky, hold jsme nalítli no... jinak jsme si všecko ostatní objezdili sami...jsem ráda, že to ještě dopadlo docela dobře, mám i horší zkušenosti...

      Vymazat
  2. ja taky potrebuju bile saty!!moc ti to slusi:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou tak krásný fotky, nemůžu se vynadívat:) Šaty Ti slušely moc a máš stejný typ víček jako Catherine Zeta Jones, myslím, že je má trochu i Kate Moss. Já jsem je vždycky chtěla, dělají tajemné oči.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow to mě nikdy nenapadlo.. ale díky? :))

      Vymazat
  4. sluší ti to, ty šaty mám presne taky, jen v černé:)

    OdpovědětVymazat
  5. posledních pár let si děláme výlety radši sami (krom egypta, tam to nešlo)...ušetříš vždycky minimálně 50 % a zajdeš si, kam chceš...ale chce to mít aspon trochu orientační smysl:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hlavně mít na všechno tolik času kolik chci já a ne pořád pospíchat atd, to mě asi nejvíc vadilo.

      Vymazat
  6. Ta fotka ve vodě je DOKONALÁ! Ach, parádní výlet!

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat