úterý 20. srpna 2013

Daily: Tiger necklace

Zatímco včerejšek jsem s přehledem zvládla v šortkách, triku a letních polokozačkách, dnešek už taková hitparáda není a do služby jsem po dlouhé době povolala džíny...Docela nezvyk co? Snad je to jen takový výkřik do tmy.
Tygříci na krku střeží má tajemství od minulého týdne, docela se jich nemůžu nabažit... Letos se s velkou slávou vracím k náhrdelníkům a závěsům na krk...Už bylo na čase. Jo a ze svého wishlistu si konečně škrtám ten objektiv jupííí!!!

PS.: Dnes s přehledem vyhrávám soutěž o nejvyjevenější výraz :D

11 komentářů:

  1. Wow tak ten je úžasný! Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. tygrice ze ktere zoo? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. nezdá se mi vyjevený, sluší Ti to :) Z objektivu musíš mít velkou radost!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý! Aj mne sa veľmi páči :) Missy

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní tygřice:)
    Můžu se zeptat odkud je to šedé triko? Nějaké takové volnější, úplně jednoduché, bez všech těch ozdob a potisků už dlouho hledám,
    díky Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HM Divided myslím! Je opravdu moc příjemné a z pěkného materiálu, což u HM nebývá tak moc časté..

      Vymazat
  6. moc ti to sluší, ten tygřík je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nahrdelnik je perfektny, takyto motiv som videla na naramku z Alda a silne o nom uvazujem :) Tricko mas asi z Manga?
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aháá, tak náramek z Alda? Hmm, že bych se zašla podívat? Nene, HM to je.

      Vymazat