pondělí 30. září 2013

Leather skirt

Den předtím, než jsem definitivně padla do postele s virem, jsme ještě stihli vyfotit outfit...V tuhle chvíli je mi ale úplně jedno jak vypadám a co mám na sobě. Bohužel v práci, se zázvorovým čajem, ale že by nějak zvlášť pomáhal to se mi nezdá....Nějaké babské rady jak vyhnat vira z těla ven? :)
Koženou sukni beru jako investici do budoucna. Hodlám ji spíš kombinovat jednoduše, s mikinou nebo v allinblack stylu. Tentokrát ale v rockovějším duchu s trikem Metallica, mega šálou, kterou teď nosím nejčastěji, protože fakt zahřeje a můžu se do ní úplně zabalit...Jediná kombinace, která pro mě nepřipadá v úvahu je s koženou bundou...To už by bylo asi doopravdy moc... Taky teď docela vážně zvažuju, že začnu pořizovat nějaké beanies...Buď mám zimnici, nebo je venku fakt zima...co myslíte?

boots/bata,skirt/mango,tee/bershka,jacket,scarf/zara,bag/gina tricot,sunnies/rayban

11 komentářů:

  1. Tak jako venku zima fakt je. Taky čepice brzy vytáhnu, zatím tahám klobouky.
    Sukně je boží jak blázen, mít útlé boky jako Ty, hned bych ji brala :)
    Tady je každá babská rada drahá, ale jestli Ti neva pálivý, dej si něco s pořádnou dávkou chilli. A nezapomeň si k tomu připravit balík kapesníčků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkoušela jsem, bylo to jediné, co jsem díky rýmě cítila :) díky

      Vymazat
  2. Zima jak v psírně... Aspoň teda svítí slunce. Ta šála je fakt pěkná! Tak se brzo uzdrav, mě nejvíc pomáhá právě zázvorový čaj a med, na krk propolis ve spreji... ale chutná hnusně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně pomáhá cibule s medem. A taky česnek. Nejlíp natřený na topinkách. Zapít čajem s citrónem. Sukně je krásná, celá kombinace je skvělá. A ty velký šály, ty já prostě miluju. Jsou cool a zároveň hot.)

    OdpovědětVymazat
  4. Není tohle focené na Zličíně? :))

    OdpovědětVymazat
  5. Den předtím, než jsem definitivně padla do postele s virem, jsme ještě stihli vyfotit outfit...V tuhle chvíli je mi ale úplně jedno jak vypadám a co mám na sobě. Bohužel v práci, se zázvorovým čajem, ale že by nějak zvlášť pomáhal to se mi nezdá....Nějaké babské rady jak vyhnat vira z těla ven? :)
    tshirt wholesale
    shirt supplier t shirt wholesale

    OdpovědětVymazat