pondělí 13. ledna 2014

New Year...New Bag...Playbag...

Velká taška mi v mém kabelkovém arsenálu chyběla hodně dlouho...Problém nebyl si jí koupit, ale sehnat takovou, která by mi stylově sedla a navíc byla kvalitní a kožená. A pak jsem si vzpomněla na Playbag...
 Původně jsem jejich web projížděla kvůli jiné krásce, ale jakmile jsem uviděla tuhle jednoduchou velkou kabelu zvítězila praktičnost (i když ta krémová je taky nádherná! raději jsem zvolila tmavě hnědou, známe se...) a hlavně to byla láska na první pohled (no jak jinak u kabelky žejo). Navíc jsem opět podpořila českou značku, a to mě vždycky hřeje na srdci. Není nutné objednávat proslulé značky z dalekých krajů, když je u nás spoustu nadaných, šikovných umělců a řemeslníků...Co se týče kožených tašek, na výběr je hned z několika značek! (zkuste třeba projet MOLO7.cz) 
Jak vnímáte českou módní scénu vy? Podporujete nebo se spíš obracíte k zahraniční produkci?

handbag/Playbag

12 komentářů:

  1. Děkuju za tip, značku vůbec neznám, vypadá parádně i mimořádně prakticky - velkou tašku s dlouhýma ušima jakoby pohledal a taky ráda podpořím českou značku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě teď potřebuju velkou kabelku a taky přemýšlím, kde ji koupit. Playbag je super, ale já se od ledna snažím šetřit.) A české značky určitě podporovat chci, a nemusí se hledat jen přes Molo 7, ale klidně i přes fler.cz, kde má většina českých designérů i značek beztak profil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych taky měla hodně šetřit, ale uklidňuje mě, že jsem dostala část peněz pod stromeček a něco jsem měla naspořeno, takže to pro mě vlastně zas takový výdaj nebyl :) na fleru občas dohledávám některé výtvarníky, ale nabídka jejich produktů tam bývá dost osekaná..to už je pak lepší si zajít na nějaký fashion market nebo design supermarket, kde je nabídka přizpůsobená poptávce :)

      Vymazat
    2. Tak to jim ale stačí jen napsat, a poptávka bude uspokojena.)

      Vymazat
    3. ano já vím, raději hledám přímo přes stránky daného výtvarníka, pak zkouším fler...teď jsem se zase zamilovala do jedněch bot na fleru achjo... :D

      Vymazat
  3. lucko, proč mi to děláš! kvůli tobě teď budu muset uspokojit chuť na párek neboli sausage kabelku, neb to je moje láska na první pohled :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiiiň! :) ta je krásná, i když mě teda stylově moc nepásne...oni mají vlastně všechno moc hezký!

      Vymazat
    2. mně se právě líbí i všechny tyhle "úchylárny", páreček nevyjímaje. navíc klasickou aktovku od firmy eggo mám, a hádej, kdo za to může :-D

      Vymazat
    3. hehe, no já určitě nééé :))

      Vymazat
  4. playbagy se mi líběj=) nejvíc asi ty klasický aktovky, ale touhle bych určitě nepohrdla=)

    OdpovědětVymazat