neděle 16. března 2014

Back in Black

Když jsem schopná se během deseti minut šestkrát převléknout vím, že je zle... A pak to dopadne tak, že je ze mě woman in black... 
Jak řešíte vy svoje módní dny?
 Vlastně jsem si říkala, že ani žádný outfit nakonec fotit nebudeme, ale pak jsme se ocitli na docela fotogenickém místě a fotky se nečekaně docela povedly, tak proč ne? Svetr, který jste viděli minule jsem pomocí pásku z trenchcoatu přetransformovala do jakéhosi županokabátku a vlastně proč ne, tyhle kabáty byly v zimě dost aktuální, takže jsem se shodou náhod docela trefila...Jinak jsem ráda, že jsem nenavlékla žádný z nepovedených-zamýšlených kombinací, i když vítr se pro dnešek docela umoudřil v tomhle outfitu mi bylo tak příjemně, že bych z toho župánku vlastně ani nemusela vylejzat a rovnou se mohla stočit do klubíčka před hořícím krbem... Akorát ten krb nemám a můj chlupatej parťák (rozumněj kocour) zůstal v Praze... Tak snad příště!
Mějte fajn týden!

shoes/converse, jeans/zara,cardigan/monki, scarf/hm,bag/playbag,sunnies/monki

14 komentářů:

  1. Fotky jsou opravdu krásné.. Co je ale skvělé, to jsou tvoje brýle, na těch mi oči zůstaly viset :). A že jsi celá v černém? To někdy není na škodu, naopak vypadá to uceleně a ještě navíc stylově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky! A stejne mam dojem ze na tech fotkach nevypadaji tak bozsky jake doopravdy jsou ;)

      Vymazat
  2. Během deseti minut šestkrát převlečná, tak to se mi občas taky stává a též z toho mám pak akorát nerva a radši si oblíknu nějakou jistotu... třeba černou :))) A strašně nesnášim uklízet všechny ty vyházený hadry na hromadě, co jsem je vztekle odhazovala, když jsem se oblíkala :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To duverne znam... Vetsinou to odnese rozhazena skrin- predtim peclive uklizena :D a muzu zacit znova

      Vymazat
  3. Krásné fotky a hrozně Ti to sluší! Černá je dobrá a ten kabáto-župano-světr je skvělej!

    OdpovědětVymazat
  4. Kočka jako vždy, černa je prostě tvoje barva... Ten svetr, přepásaný a la župan je boží... A ty brýle mají naprosto perfektní tvar... Ach jo, jak jen to ta holka dělá ;-)
    Vzhledem k nepřestávajícímu třeštění hlavy to dneska vidím taky na pohodlný celočerňák, tím se nedá nikdy nic zkazit :-)

    maggie2410.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Čierna je najlepšia farba :) Veľmi sa mi páčia okuliare a kabelka!

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé! černé, zajímavé a ta taška je prostě dokonalá <3

    OdpovědětVymazat
  7. Taky tak. Skončím celá v černý. Vlastně tak končím skoro každej den:) Fotky jsou supr a T na nich taky. Jsi přesně ten typ vysoký krásky, kterou jsem vždycky chtěla být:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja zas vzdy chtela byt svym opakem no co uz to asi nezmenim ;)

      Vymazat
  8. Oh my god! I love that sweater wrap. It looks so comfy. I love all black so I love your outfit. =) Hope you could check out my blog. I'm giving my readers 20% off their purchase from Otaki Clothing.

    Hazel
    www.theskimplelife.com
    http://instagram.com/theskimplelife

    OdpovědětVymazat
  9. byly a jsou aktuální a sluší ti to, na první pohled jsem právě myslela, jakej sis pořídila pěknej kabát

    OdpovědětVymazat