středa 28. května 2014

Denim Shirt & Leather Skirt

Džínové košile jsem vždycky úspěšně ignorovala, jednoduše jsem si myslela, že to není nic pro mě, ale pak jsem si jednu jen tak ze sportu vyzkoušela a všechno se změnilo. Taky si občas vezmete do zkušební kabinky něco, o čem si myslíte, že není vaše krevní skupina?
Jestli to neděláte, tak to zkuste. Za prvé můžete přijít na to, že jste se léta mýlili, za druhé je to vlastně dost dobrá zábava... Džínovou košili jsem vyzkoušela s koženou sukní (klasika), ale už mám pár dalších adeptů na kombinování... No určitě uvidíte někdy příště!
A s kůží jen tak nekončíme, kdo sleduje můj instagram tak ví, ještěže je tu takové počasí a nemusím mít obavy, že se v ní upeču! :) Ani teď ani někdy příště ha! Jak by řekl klasik, tento způsob léta mi naprosto vyhovuje :) Mějte se nejlíp na světě!

ph.T.//shoes/hm, leather skirt/Mango, top/Weekday, shirt/Monki, bum bag/Pieces, sunnies/Monki, necklace/Pilgrim

4 komentáře: