pondělí 15. září 2014

Must Have: Chunky Grey Cardigan

Podzim v Dánsku zatím ukazuje svou přívětivější tvář a já si ho už nedokážu představit bez pořádného ňuňacího kardiganu. I když to vypadá, že se ještě na okamžik vrátí babí léto, není radno podceňovat manýry severského podnebí...




























Šedá bude letos moje barva, o tom nelze pochybovat, takže se připravte, že s ní budu otravovat pravidelně. Měkkoučký kardigan v této barvě je pro mě letos absolutní MUST HAVE a sehnat ten pravý nebylo úplně jednoduché. Váhala jsem mezi několika kousky a nakonec to vyhrál tenhle rozvolněný střih s kapsami. Klasická šála s třásněmi se letos vrací v plné síle, v každém kodaňském obchodě najdete alespoň jednu, a to už něco znamená. Vlastně už poslední dobou ani nestuduji trendy z časopisů, jako spíš z obchodů a na ulici. No řekněte, kdo z vás si na sebe vezme do práce nebo do školy trendy z přehlídkových mol? Inspirace je jasná, ale pak je otázka jak trend uchopit a přeformulovat ho do denního šatníku. Osobně mám raději inspiraci z ulice, než si stahovat fotky z přehlídek a pak si lámat hlavu nad použitelností daného modelu v reálném životě. Byť jsou krásné, o tom žádná! Jak to máte vy? Kam chodíte pro inspiraci raději? ¨
Do časopisů, na blogy nebo se raději pořádně rozhlídnete po ulici?

ph.T.//shoes/Bata, jeans/Dr.Denim, cardigan,scarf/Monki, top,cap/hm, bag/Lindex

7 komentářů:

  1. Ten šedý je pěkný, líbí se mi celý outfit. Zrovna u nás moc inspirace na ulici není :D já čtu blogy, sleduji youtube videa nebo projíždím pinterest :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je krásný! Potřebovala bych ho i s tou šedou šálou :)) tohle ti fakt sedí ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ňuňací kardigan je skvělej a ty fotky taky!♥

    OdpovědětVymazat