čtvrtek 27. listopadu 2014

Last Layers

V úterý vysvitlo po dvou týdnech! temna sluníčko, bylo krásných 8 stupňů, ideální den na vrstvený outfit. A co vy, vrstvíte, nebo jste už přešli na zimní level: kabát a šála až pod nos? Jaké je teď vlastně v Čechách počasí? Povídejte, přehánějte!




Více než dva týdny trvající skorotmu jsem nesla hodně těžce, i v Čechách bývá dost ošklivě, ale občas alespoň vyleze sluníčko. Musím říct, že tohle byla velká zkouška psychiky. Nicméně jsem to zvládla, dva dny jsem si užila slunečních paprsků a teď zase zpátky do tmy... Dánsko v zimě ukazuje svou odvrácenou tvář, už chápu, proč jsou pořád dánové v lihu... :) no nic. 
Nejspíš naposledy jsem letos vyvenčila křiváka, pod něj jsem navrstvila splývavé šaty s dlouhým rukávem (snad bude příležitost vám je představit lépe), novou mikinu s nápisem (začínám se rozjíždět co) a krk jsem omotala extra dlouhou šálou. Jo a slibuju, že tu cedulku z ní ještě dneska sundám fakt! Mějte se krásně, já si jdu vybrat nějaký hezký vánoční dárek :)) 

ph.T.//boots/humanic,dress/JustFemale,sweatshirt/Fueld,jacket/Mango,bag/Pieces,beanie/hm,
scarf/Zara

9 komentářů:

  1. No tak včera vysvitlo sluníčko ráno, asi na dvě hodiny... Ehm. Jinak tma jak v pytli a ukrutná zima. Ale pořád zatím v Praze mrzne jen v noci. Přes den je nad nulou. Nejvyšší čas zase zmizet ;).
    Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. jsou přesně 2 stupně, zima a tma...vrstvení se svetrem už vzdávam, vrstvim akorát kabát na svetr....neni o co stát:D ale já naštěstí ven moc nemusím=)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Vysočině, zima, mlha, pořád tma a k tomu neustále studený vítr, takže nic moc!
    Jinak opět skvělý outfit, závidím, že ti tak sluší černá:)

    OdpovědětVymazat
  4. Další černo černý outfit, který ti tak strašně sluší!! :) Je to prostě tvoje barva :) Já jsem taky ještě ve fázi vrstvení, nebo se aspoň snažím, ale dlouho to už nepůjde, začíná tu být už fakt zima a vlezlo :/

    OdpovědětVymazat
  5. Sala je z aktualni kolekce?:-)

    OdpovědětVymazat