úterý 4. listopadu 2014

Midi Skirt and Huge Beanie

Nová Midi Skirt měla svou premiéru v sobotu odpoledne, kdy jsme se vypravili do centra Kodaně, zábavního parku Tivoli. Nádherná halloweenská výzdoba, dýně na každém kroku, magická atmosféra a já jsem se překonala a vyzkoušela všechny horské dráhy i průlet nad městem na obřím řetízáku. Chtěli byste vidět víc z halloweenské Tivoli?

































Ze zimního wishlistu už mám téměř vše koupené, včetně této pouzdrové midi sukně (nosíte?), nad kterou jsem přemýšlela několik měsíců. Sukně pod kolena mi chyběla dost dlouho, stejně tak obří čepice. Vlastně jsem ani nedoufala, že seženu tu správně obrovskou, ale jak vidíte uspěla jsem! Na fotkách ji mám ohrnutou napůl, ale nejčastěji ji teď nosím ve stylu trpaslík. Musím tedy sama uznat, že je to celkem úlet, ale na takové detaily jsem expert, no znáte mě :) V neposlední řadě se musím zmínit, že je moc příjemná a měkkoučká, mohu jen doporučit! Pro ležérní zimní look nepostradatelná, navíc letos i velice trendy záležitost! Zatím tedy jen takový lehký dotyk zimních doplňků, na tu pravou mrazivou snad ještě budeme chvíli čekat a kdyby ne, tak já jsem připravena!
Jak jste na tom s přípravami na zimu VY? Nakupujete, oprašujete loňské kabáty nebo zatím vyčkáváte v noře? :)

ph.T.//shoes/Topshop, midi skirt,jacket/Monki,necklace/Marc by Marc J., bag/Pieces,beanie/H&M

10 komentářů:

  1. Jasně, že mne zajímá Halloweenské Tivoli! :)
    Já nenakupuju zatím nic zimního. Chtěla jsem si koupit oversized černá kabát a zjistila jsem při zimní přípravě šatníku, že ho vlastně mám :). Tak to jsem byla potěšená. Teď už jenom tu mikinu a nějaké chino kalhoty, nejlíp černý. Jinak cajk. Ale já jedu v té slow fashion (konečně vím, jak se tomu říká! :D), takže u mne je to vlastně normální stav, že nechci moc nakupovat :).
    Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. toto je velmi super celé! :) oprašujem veru ale stale pokukujem po novych :D a post z toho parku ano :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano chcemeeee, jinak tu čepici bych vážně chtěla...snad se mi poštěstí. Jinak zimní kousky i oprašuji a kupuji nové, nejvíc kupuju šály! Moc ti ta sukně sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  5. :D zima? zavrhuju!!!! navíc tady je naštěstí pořád ještě celkem teplo, ještě jsem ani nevytáhla zimní boty...ale na zimní doplnky už jsem hodila očko a pomazlila se s nima=) zatim ale potřebuju a využívam jenom šály...a to je dobře!.D jen at to vydrží

    OdpovědětVymazat