úterý 30. prosince 2014

Outfits in 2014

Ráda bych Vám poděkovala za Vaší pozornost, kterou jste letošní rok věnovali mému blogu. Příští rok budu pokračovat dál a doufám, že se Vám u mě bude líbit dál... Vybrala jsem pro Vás některé z mých outfitů. Letos jsem si ujasnila svůj styl. Hodně černé (je opravdu důležité zjistit, která barva je ta vaše!), nezapomínala jsem na trendy (slip on, bílé tenisky, cullotes, dlouhé kabáty, bum bag, leopard, šedá a nesměly chybět ani pokrývky hlavy)...Jaké byly Vaše oblíbené trendy?








Letošní rok 2014 byl jedním slovem báječný. Kéž by každý další naskýtal tolik možností a příjemných překvapení :) Většinu roku jsem pobývala v Dánsku, kam se ještě na okamžik chystám, zasnoubila jsem se a užívala si jak jen to šlo!!! Jaký byl ten váš rok 2014? Jaký outfit je váš favorit?

Ještě jednou děkuji a přeji Vám vše nejlepší do roku 2015!

7 komentářů:

  1. Oh come on... prave se mi tu vymazala obsahla oda na tvuj blog! Ve zkratce tedy ted uz, zeru to co delas, jak to delas a tve outfity! ;) nej vec v posledni dobe tady je pro me cerna parka! Bezkonkurencni! Kazdopadne tedy mej se krasne, a at se dalsi rok vydari jeste lepe :*

    OdpovědětVymazat
  2. krása krása ! tebe sluší všetko:) a čierna je vážne tvja farba, veľmi ti pristane, ja mám čiernu veľmi rada ale keď mám all black outfit na sebe tak sa v ňom necítim fajn ale tebe to veľmi pristane :) a tvoj blog patri k mojich naj blog objavom roku 2014 :))

    OdpovědětVymazat
  3. naprosto nejvíc top trendy: slip on a espadrilky (nejlepší, nejpohodlnější), boyfriendy a leopard=)...škoda, že kromě leoparda si na všechny budu muset počkat do jara:D...ale aspon se mám na co těšit

    OdpovědětVymazat
  4. tvoj blog som objavila pomerne nedavno a nechapem, ako som bez neho mohla doteraz zit :)) mas uplne super styl ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjooo gratuluju k zasnoubení a souhlasím se Sju! Tvůj blog a styl je pro mě obrovská inspirace! Jen tak dál! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. všechny outfity jsou naprosto skvělý!! :) těším se na další v novým roce :))

    OdpovědětVymazat