pondělí 16. února 2015

AllBlack Outfit and Leopard Hat

Tohle je taková moje aktuální uniforma. Chtěla jsem vám ukázat, jak vypadá můj nejčastější outfit. Zima se snad už chýlí ke konci, mě osobně už trochu dochází dech, takže oteplení a jaro ve vzduchu vítám s otevřenou náručí!!!


V poslední době nemám moc náladu vymýšlet nové a nové kombinace. Já vím, slíbila jsem měsíční challenge s tímto kabátem. Tenhle outfit je typický pro dny, kdy se mi nechce nic, natož si hrát s oblečením. Většinou pod něj vězmu oblíbené džíny, černý svetřík a na hlavu buď čepici, když je tepleji tak klobouk. Kabát si také ráda jen tak zavážu páskem, aniž bych zapínala knoflíky. Lady in black :) Jaký je váš typický outfit pro dny, kdy se vám nic nechce? 

boots/Mentor,jeans/Dr.Denim,coat/Envii,hat/Topshop,necklace/Pilgrim,bag/BeckSondergaard

11 komentářů:

  1. Ten klobouk je sám o sobě "doslova" :) divočina, ale takhle to vypadá skvěle. Když se mi nic nechce, sáhnu po tom, co mám osvědčené. Takže skinny džíny, pruhované triko s mega příjemným svetrem na to, nějaký oblíbený šátek kolem krku a kotníčkový boty. Nic extra, ale cítím se v tom skvěle.
    Veru

    Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jjo pruhované triko je u mě také pro tyto dny jako horký favorit! díky!

      Vymazat
  2. S tím kloboukem outfit vypadá moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. skvěly outfit :) nejsem zastance zvirecich vzoru uprimne by se mi vic libil kremovy kloubok ale i tak je to super :)

    Anna
    http://fashionfactorybyar.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já se teď spíš proklínám, že jsem si nepořídila šedivej...to si zas budu mít za co půl roku nadávat achjo., a děkuju ti!

      Vymazat
  4. já svoji challenge asi zahájím ještě dneska, protože se mi povedlo pořídit si přesně takovýho černýho obra, kterej byl ale naštěstí v celkem štíhlým střihu, takže nevypadám jako když mi nadělila armáda spásy

    jen přemýšlím, kam by mi asi byl ten tvůj...tak ke kotníkům:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chacha! no ke kotníkům to ale vůbec není od věci, přesvědčila jsem se, že to může vypadat naprosto skvěle!!! tak zdar challenge :))

      Vymazat
    2. vypadat může, jak na kom=) ale hlavně je to celkem nepraktický, vyhovuje mi můj do půlky lýtek, po delším už bych si šlapala=)

      Vymazat
  5. outfit je super, moc se mi all black outfity libi, takze za me ano ano :)
    jinak uz se taky nemuzu dockat jara, protoze zima me uz strasne stve a nemam naladu na nic a uz vubec ne na oblikani, tak volim klasiku - skinny, volny triko a oversized kabat a uz me to nudi :D

    OdpovědětVymazat