úterý 3. března 2015

Last Winter Days

Popravdě už jsem doufala, že vytáhnu křiváka nebo trenčkot, ale počasí mi udělalo čáru přes outfit, takže jsem opět vklouzla do kabátu. Ne, že by mi to vadilo, přece jenom ho mám ráda a koupila jsem si ho abych ho OPRAVDU nosila. Tak to berte jako oficiální ukončení kabátové challenge. A budeme doufat, že se venku zase oteplí a mě se pustí ta choroba, co se na mě sápe. Abych mohla zahájit jarní sezónu na blogu... A nejen já, že ano? Taky vás ta mrcha zima, co se nevzdává, nebaví?

ph.T.// sneakers/Nike,jeans/Mango,coat/Envii,top/Veromoda,scarf/Monki,hat/HM,bag/Pullandbear











7 komentářů:

  1. Taky už jsem si dneska brousila zuby na koženkovou bundu - ráno mě dokonce klamalo tím, že bude fakt hezky, ale během dopoledne už jsem mrzla a koukala z okna, jak začíná sněžit, achjo!

    Michaela z www.modniinspirace.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tenisky vypadají parádně. Jak si s nimi spokojená a kde si je vlastně sehnala? :)
    Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, spokojena jsem moc, koupila jsem je ve footlocker ;)

      Vymazat
  3. a baví!:D sice mam radši teplo, ale nějak jsem ještě pořád letos nestihla vynosit svoje kabáty...

    OdpovědětVymazat

  4. نقل عفش من الدمام الى مكة نقل عفش من الدمام الى مكة
    نقل عفش من الرياض الى الدمام نقل عفش من الرياض الى الدمام

    نقل عفش من الرياض الى جدة نقل عفش من الرياض الى جدة
    نقل عفش بحفر الباطن نقل عفش بحفر الباطن

    OdpovědětVymazat