úterý 21. dubna 2015

Denim and Denim

Světlé džíny nosím spíš vyjímečně, tyhle mám už skoro rok a z toho na sobě podruhé. No třeba se to letos zlomí :) V kombu se světlou džínovou košilí se mi jeví docela snesitelně, co myslíte?




Outfit je hodně pohodový, vyrazila jsem takhle k večeru na zahrádku na pár kousků, neděle byla jak malovaná a my zvládli první moto akci, no zadek mě bolí ještě teď (sto kiláků na motorce auvajs!), projela jsem se starou Volhou a snědla báječnou kotletu v Milíně v motorestu. Nakonec jsem padla jak zabitá.
Jaký jste měli víkend vy?

ph.T.//shoes/Converse,jeans/CheapMonday,shirt/Monki,tee/Moss Copenhagen,bag/hm,sunnies/Monki

1 komentář:

  1. Světlé džíny se mi moc líbí a tobě sluší! :) Já si je bohužel nemůžu dovolit. :))) Velice mne zaujal ten baťůžek, ten je peckovní!

    OdpovědětVymazat