středa 27. května 2015

Greek Flowers

Byť se na mém blogu objevuje výhradně móda, zajímám se hodně i o interiéry a zahradní dekorace. Na Krétě jsme bydleli v jedné horské vesničce a v okolí bylo hned několik dalších, které stály za náštěvu. Romantické taverny, staré baráčky, spousta květin a hlavně! originální květináče. Já se zajímám hlavně o pěstování bylinek a zajímavý nápad na cokoliv na zahradu beru všema deseti! Zaujaly mě tyto staré plechovky od sýrů a olivových olejů. No nejsou úžasné? Můj tymián v plechovce od kukuřice Bonduelle jen tiše závidí.... Jak se vám líbí? Co pěstujete vy?



Klasická řecká modro bílá kombinace je nádherná. V květnu na Krétě všechno kvete, pláže jsou poloprázdné a nepraží ještě tolik sluníčko. Ideální čas se vydat předohřát do teplých krajin. Kam se v létě chystáte vy?

Piskopiano village, Heraklion on photos. Recommend also Koutouloufari, Old Hersonissos village.

9 komentářů:

  1. Dáš pak tip i na vaše ubytko? <3

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt originální! A dýchá to takovou krásnou atmosférou <3

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  3. krása, taky mám Krétu ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Tie plechovky a už trocha hrdzavé to sa mi páči, industrial plus kvety...a na takom romantickom mieste ...

    OdpovědětVymazat
  5. No to je ale hodně pěkný a pro mě zároveň novinka, že miluješ interiéry. To spolu budeme muset něco vymyslet.) Jinak my se chystáme do Turecka a už se moc těším.

    OdpovědětVymazat