středa 16. září 2015

Autumn time in Grey Cardigan

Já jsem se vlastně moc těšila na podzim. Na svetry, kabáty a bundy. Podzim je super. Můžu pít horký čaj celý den a zalézt si večer pod deku. Senná rýma se mi automaticky překlopí v tu z nachlazení a ráno se zahrabu pod peřinu, protože mi je zima i na špičku nosu. A taky můžu vytáhnout všechny svoje obrovský kardigany a ňuňat se s nima. Nikdo mi nenamluví, že podzim je na houby. A na těch jsem letos ještě nebyla. Takže čas to napravit! Mějte se krásně!




shoes/Bianco,jeans/old Diy Zara,cardigan,top/Monki, necklace/Pilgrim,bag/Pull and bear

2 komentáře:

  1. Ovšem dneska má být 30, fuj :) kardigan je moc pěknej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no poslední záchvěv léta asi, svetr na večer vždycky využiju :) díky!

      Vymazat