pondělí 7. prosince 2015

Burgundy Adidas Cap

Předvánoční běsnění jde letos tak nějak mimo mě. Do obchodů mě nedostanete ani náhodou (nedávno jsem jenom procházela do garáží na smíchově a úplně stačilo). Dárky hodlám všechny objednat online, doufám, že opravdu nebudu nikam muset osobně (pošta stačí:)) Vlastně ani nakupování oblečení pro mě teď není prioritou, takže jsem vděčná za tuhle super adidas krásku, která mi díky Ringitu přibyla do mé sbírky. Ještě jednou děkuji, beru to jako předvánoční malou radost. V tuhle chvíli se nacházím mezi krabicemi a ikea taškami, stěhování nabírá na důležitosti, vůbec se mi do toho nechce, a tak to dělám postupně, aby mi z toho nehráblo. Vánoce tedy ve znamení návratu do vily a už brzy snad budeme mít architekta-favorita. To všechno se ale brzy dozvíte na mém stavitelském blogu. Jak si užíváte předvánoční čas vy? Nakupujete venku, nebo raději z pohodlí domova? Mějte se krásně!


ph.T./boots/bata,jeans,sweater/zara,coat/Envi,cap/Adidas via Ringit.cz,sunnies/monki,bumbag/pieces



4 komentáře:

  1. Ten tvuj kabát je taaak boží! a taky se obchodum vyhýbám, vyhrály eshopy:) ať žijou.
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je peckovej outfit, baví mě kombinace kabátu a kšiltovky!! Super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodi se k sobe kabat a hip hop cepice? Promin ale je to dost velka slatanina. Prijde mi to jako kdyz nemas zadnej styl ale spis hlavne at sem zajimava. Promin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslím, že tohle je právě můj styl. Jestli se to k sobě hodí nebo ne, to ať každý sám posoudí, nemusí to být každému po chuti.

      Vymazat