středa 23. března 2016

Before Spring Comes

Přiznám se, že mi nakonec byla trochu zima, zachránila mě velká šála, kterou jsem si vzala spíš pro jistotu, v outfitu původně neměla figurovat, ale tak co už. Lepší než se tvářit, že chodím v pěti stupních v tričku, čímž se rozhodně nechci nijak dotknout otužilejších kolegyň blogerek. Tenhle outfit tak může představovat kombinaci pro přechod do pravého jarního počasí, i když popravdě během týdne nevylézám z oblíbené kožené bundy a džínů. Posledních pár týdnů zkoušíme o víkendech moc nezlobit a užívat si trochu kultury. Zima byla, co se týče různých párty a večírků dost bohatá a já mám teď spíš chuť si v sobotu přivstat (samozřejmě dobrovolně, což je u mě dost na pováženou, jsem sova jak vyšitá!) a vyrazit třeba na komentovanou prohlídku Slovanské epopeje, na kterou jsme se vydali v neděli. Protože se její čas v Praze chýlí ke konci a protože je fajn, když vám k tomu prohlížení obrazů někdo řekne něco víc... Co myslíte? V jakých outfitech přecházíte do jara vy?








Žádné komentáře:

Okomentovat