pondělí 8. srpna 2016

FIT or FAT?

Tahle sukně je důkazem toho, že i já často podlehnu svodům jiných blogů. Konkrétně tedy jednoho nejmenovaného švédského, kde se objevila podobná sukně a mě v tu chvíli došlo, že tohle je přesně ten kousek, který mi tak zoufale chybí. V poslední době totiž ráda nosím oversized trika zakasaná dovnitř a jiná než džínová sukně neskryje přítomnost další látky pod. Možná mohla být o kus delší, ale na druhou stranu snad nechodím pravidelně tahat závaží do fitka zbytečně. Vlastně bych si mohla i dovolit se pochválit, protože jsem už léta neměla tak dobrou formu. Zadarmo to samozřejmě nemám, už by mi jen stačilo být poctivá i co týče jídla. Diety mě nikdy nebavily, nemám vůli jíst jen zdravé a fit potraviny, odepřít si drink na zahrádce, koláč od babičky a sem tam omáčku k obědu. Mohla bych se hecnout, jenže...co bych z toho života pak měla? Vyrýsované svaly a kručící žaludek. Pekáč buchet na břiše nebo buchta na talíři? Nejsem nijak zmlsaná, ale ráda si užívám všeho co mi život nabízí, tak proč se trápit pro pár deko tuku (která mnohdy nejsou navíc). Pro mě osobně to není nijak likvidační, i když tlak ze strany médií, instagramu a všech těch dokonalých vytrénovaných fitnessek je obrovský.  No nic já se jdu dobře najíst a po práci si půjdu zacvičit. Pro radost. A večer si dám normální večeři. Ne salát. Večeři. :)

top/Mango,shoes/old Baťa,skirt/Only via Zoot.cz, bag/UO,sunnies/Monki,earrings/Pilgrim.








4 komentáře:

  1. Skvělá sukně a máš fakt krásnou postavu. Já jsem si takhle krátké sukně mohla dovolit tak před 10 lety :-D Teď už se na to necítím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na tuhle délku to ještě zvládnu, ale na mini šortky už se taky necítím...hold čas nevrátíš, ale i tak děkuji za kompliment.

      Vymazat
  2. Ja take nohy nebudem mat, ani kebyze sa na hlavu postavim :D Ale nevadi, tiez rada mlsam a v Kodani je aj tak casto prilis zima na kratke sukne haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to si ještě živě pamatuji, o to víc si je ted užívám!

      Vymazat