úterý 6. září 2016

Autumn Wishlist 2016

Podzim už pomalu klepe na dveře a já mám pro letošek jen pár věcí, bez kterých se nejspíš neobejdu. Z loňských sezon jsem dobře předzásobená, takže letošní wishlist je poměrně skromný. Navíc jsem ještě nestihla vykoumat, co mě vlastně bude bavit, ale jisté je, že se mi do šatníku začínají zase vracet barvy, které jsem několik let úspěšně ignorovala. Chtělo to změnu no...
Výrazné boty s hadím vzorem. Jo chtěla jsem něco fakt zajímavého, černých kotníkových bot mám dost. Nové džíny. Nová sezóna si je žádá, otázka je, jaké budou? Tyhle na obrázku nejsou špatné, nějaké ohlodané nohavice by se mi hodily! Vínový lak na nehty. Ta růžová už mi začíná lézt na mozek, chce to něco dramatického! Semišky nad kolena. Toužím po nich odloňska, všechny mi byly volné na lýtku, tak jsem si je objednala pro jistotu přes internet, abych měla trochu adrenalinu. A sedí mi!!! Jsou z Asosu a už se na mě těší! Nová peněženka. Na ty jsem hrozně náročná, provázejí mne většinou dlouhou dobu a hrozně špatně se shání. Uvažuji o téhle Eggo. Je jednoduchá, alespoň v ní nebudu nosit hlouposti. Co myslíte? Vínový bomber. Chvíli jsem váhala, bombery jsou teď totiž jako mor a dost možná dám přednost béžovému kabátku. Rozhodne souboj kdo mi dřív přijde pod ruku, ten vyhrává. Anebo si pořídím oboje. Proč se stresovat že?  A co je na vašem podzimním wishlistu?

3 komentáře:

  1. Kozačky vypadají skvěle, podobné by se mi taky líbily :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem superskromná.... (spíš ale početem věcí, rozhodně ne cenou, hi hi). Letos si koupím jen černý kašmírový rolák (doufám, že ho ulovím v Gobi v Praze) a černé kožené vagabonďácké baleríny. Kdybych našla ideální černé skinny budu spokojená, ale vydržím to bez nich.
    Zdá se, že barvy budu ignorovat i letos v zimě, cha!

    OdpovědětVymazat