úterý 4. října 2016

Biker jacket and Blue Denim

Miluji tyhle klasické looky, jako je kožená bunda a džíny, pro někoho je to možná nuda, já v tom nacházím tu největší krásu. Ale to je věc, která podle mě přichází s určitým věkem. Najednou potřebujete vlastnit ty nejnadčasovější kousky a užíváte si jejich sílu. Proto jsem se rozhodla pořídit si klasický křivák s páskem v prodloužené verzi, nejen pro jeho praktičnost (nefouká mi na záda aleluja), ale i pro jeho naprostou nesmrtelnost. Pro někoho tím kouskem může být třeba vypasovaný trenčkot nebo dobře padnoucí sako. Já bych bez biker jacket nepřežila podzim :) Tahle délka je pro mě navíc ideální vzhledem k mé výšce a působí mnohem rafinovaněji než krátká bunda, co myslíte?
No a podzim už je tu a já se děsně těším na vrstvení, tak doufám, že další outfit bude přesně o tom...

Na Vinted jsem zase přidala pár kousků, tak čekujte TU!

biker jacket,slouchy jeans/Zara,top/hm,shoes/Nike Airforce, bag/Gina Tricot.





6 komentářů: