neděle 10. října 2010

lifestyle: the disajnblok aneb která židle je lepší?

neměla jsem ani tucha, že je v Praze Americké náměstí, líbila se mi kašna s obludkama!
tahle obludka je nejlepší



takovej průhled bych chtěla mít doma, bohužel kdybych začla kutat do zdi, tak by mi asi spadl barák...
tahle místnost se mi líbila, protože tam měli napsáno něco jako: Kašli na design!





brýle,boty:FF,triko,bunda:Veromoda,sukně:Zara, šála:NY,kabela:HM
na design bloku byly všude židle, připadalo nám to jako židloblok, všechny jsme je zkoušeli, některé byly pohodlné, některé ne a na některé nebylo hodno usednout, protože designer neodhadl jak je materiál pevný/nepevný atak praskala...a má rada zní: když design tak funkční a ne rádoby hezký, ale k nepoužití.

Byla tam spousta dobrých nápadů, spousta hloupostí a taky spousta věcí, ve třetím patře superstudia už mi odpadávaly nohy a proto si to příště rozvrhnu do více dnů,abych si to víc užila...howkh!

foto:peťa

Žádné komentáře:

Okomentovat