středa 13. října 2010

beton je tady beton je i tam

peace, mír atak...
nechápu proč někdo přejel nejznámější a nejhezčí gráfko v Praze ubohejma čmárancema. Podzim na Strahově

čelenka:mašle z trika, svetr,kraťasy:NY,top,taška:HM,brýle:Rayban,náramek:DM
po shlédnutí filmu Občanský průkaz jsem měla chuť udělat něco rebelskýho, připomněla jsem si starý dobrý časy, kdy jsme lezli s kamarádem na stadion a poflakovali se s kenem v ruce...vzpomínáš Scío?

dneska jsem se byla podívat v Palladiu v nově otevřeném butiku FF. Měli tam spoustu krásných svetrů, kožíšků a doplňků...neodolala jsem a byť je před vejplatou, neodolala jsem a pořídila jsem si úžasný svetr a obrouvskou šálu co byla skoro stejně drahá jako ten svetr(chvíli jsem přemýšlela, jestli nemám zadat babičce aby mi nějakou podobnou upletla, jenže tahle byla tak úžasná že jsem jí tam prostě nemohla nechat.
foto:hurry

Žádné komentáře:

Okomentovat