čtvrtek 14. října 2010

šedá je dobrá

dnes jsem se vzbudila v dobré náladě(to se budím vždy, když mám něco krásného/nového/starého/znovuobjeveného)a hned jsem se musela pomazlit se svou novou velkou největší a ještě větší šedou šálou!!! Zima si na mě letos nepřijde, jsem připravená!!!
brýle,šála,svetr:FF,džíny:zara,pásek:dárek,boty:Baťa,top:HM


mimochodem jsem se prohrabovala ve starých věcech, které mám uložené jako že už mě nebaví/jsou staré/demode...a objevila jsem spoustu krásných věcí, které se buď znova nosí, nebo jsem zapomněla jak jsou hezké/příjemné/slušímitovnich atak. takže to postupně pěkně vytahám zpět na boží svět. juch!
papa kulíšci

2 komentáře:

  1. Tak nějak si představuji podzimní model - bez chybičky! A moc chválím šálu - mám stejnou v růžové :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, šálu ti taky chválím :)

    OdpovědětVymazat