pondělí 17. září 2012

Backpack

Batoh je děsně príma věc, naposledy jsem ho nosila na střední škole a od té doby jen a jen kabelky, ale myslím, že přišel čas na změnu a ví to i módní svět. Jak jinak si vysvětlit, že se batohy a především batohově vypadající kabelky!!!(že by batohový předskokan?) usídlily v obchodech?
 Stejně jako se přiřítil batůžkový trend, začínají se objevovat rybí motivy na špercích a především tedy na náhrdelnících. Zapomeňte na sovy, pořiďte si kapříka! Já jsem toho svého objevila v second handu.
 A konečně ještě boyfriend džíny o kterých jsem nějaký ten pátek přemýšlela, slim kalhot mám plnou skříň a není od věci pořídit si něco odlišného. Nehledě na to, že každý styling s nimi dostává ten pravý ležérní nádech... Ještě se tu s nima párkrát potkáte, protože teď nenosím nic jiného...
 Správný střih boyfriend džín: Bokové, širší, ideálně rozdrbané, s lehce spadlým rozkrokem, ke kotníkům se nepatrně zužují a nosí se hlavně s ohrnutými nohavicemi... Ráda je mixuji právě s ženskými prvky, jako je třeba bílý top s dlouhým rukávem, barevnými šperky, ale i s pánským kloboukem...
 A nakonec ještě parádní jedovatě zelený lak na nehty od Lorealu... Ty barvy v podzimní nabídce vás prostě dostanou...a navíc! Skvěle schnou!!! Co víc si přát?

Jaké trendy vás budou letošní podzim bavit? 
Máte pro mě nějaký tip?

ph.T./ shoes/deichmann, jeans/ Zara, Top/ NY, fish/ second hand, backpack/ Promod, nailpolish/Loreal


9 komentářů:

  1. Myslím, že backpack se musí umět nosit. A Ty to umíš skvěle:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky pojatý článek.. :) Sluší Ti to velmi...ruksak já osobně zrovna žádný nemám a asi ani neplánuju..boyfriend džíny schvaluju každým směrem a kapřík mi evokuje představu Vánoc.. :D :)) no, hezké hezké, a ještě i lak schvaluju samozřejmě!!
    Pro mě bude trend snad vínová a platformy. .:D Nemám ani základní kousky, a tak na trendy asi zas tak nepohlížím no... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ty trendy taky neberu moc vážně, spíš je poslední dobou promítám do doplňků, takové boyfriend jeans jsou vlastně základ!

      Vymazat
  3. joj, o boyfriend dzinach uz snivam aj ja zopar rokov :) a tak snad raz najdem spravny strih, pretoze mas pravdu- musia dobre sadnut :) tvoje sa mi velmi velmi pacia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že ty pravé najdeš, já se v nich cítím báječně!

      Vymazat
  4. Ahoj.Mně se celý modýlek moc líbí,ale jelikož už jsem starší,tak si to musím odpustit.Na vás mladých se mi to ale líbí moc.Jo a tenisky nemají chybu..Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. ryba je super...už jsem taky pár zahlídla plavat v obchodech, ale na tuhle neměly...a na boyfriendky taky nedám dopustit=)...mám dva exempláře, ale nejlepší jsou stejně ty správně rozdrbaný

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat