pátek 24. května 2013

Daily: 24. květen

Tímto bych ukončila džínový týden (tedy celý týden chodím neohroženě v džínech- to počasí, já nic!). Doufám, že se brzy zase vrátí jarní, nebo už spíše letní počasí, nebo na tu dovolenou asi odjedu jak sejr... 
Dneska jsem alespoň vyměnila modráky za šeďáky a přihodila vyšívanou blůzku. Nějak mě tenhle typ topů začíná bavit, tak třeba mi ještě nějaké přibydou... Dají se fajnově kombinovat i se sukní i s kalhoty a vždy vypadají žensky. Trochu cowgirl look, slibuju, že s ním dám zase na chvilku pokoj...teda jestli to počasí dovolí...Jo a tyhle boty mám už asi deset let a nemůžu věřit, že jsou pořád super a navíc teď docela trendy...opět. Máte také nějakou věc, kterou si necháváte ze sentimentu a nakonec ji nečekaně můžete vytáhnout v ten pravý módní čas?

top/vintage, boots/baťa, jeans/hm, belt/primark, bag/gina tricot, bracelet/pieces

7 komentářů:

  1. Kdybych bývala ve čtrnácti nerozstříhala máminy zvonáče z Tuzexu na kraťasy, mohla bych seriózně odpovědět, že mám jedny super vintage zvony po máti, co přicházejí do módy pravidelně, ale takhle mám kulový :).
    Pravidelně se všeho zbavuju, abych si udělala místo ve skříni, takže bohužel... Trapně jsem si teď kupovala nový lacláče. Kdybych ty starý před patnácti lety nevyhodila... bla bla bla
    Ale ty tvoje boty vypadaj náhodou super. A zase Baťa! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nesmutni, třeba si je pamatuješ lepší, než by ve finále vypadaly dnes. Ty materiály se dost změnily a možná by to nakonec vůbec nebylo ono. Ale myslím, že se vyplatí spíš nevyhazovat kabelky a boty, pokud jsou nějak zachovalé.. No jo zase Baťa! Já nevím, co proti baťovkám lidi mají. Podle mě jsou to docela kvalitní boty a někdy si docela ulítnou a umí vytvořit pěkné kousky! děkuju!

      Vymazat
  2. Kabelka je nejlepší :) Já všechny nové kousky zatřídím do skříně a občas se mi stane, že vytáhnu něco, co jsem pořídila před 3 roky a to je pak radosti, že se to zrovna hodí :D Nikdo mě v tom nechápe :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kabelka :) Velmi se mi líbí v kombinaci s trikem :) V.

    OdpovědětVymazat