pondělí 27. května 2013

NEW in BALANCE

Vždycky jsem ráda, když se trendem stane něco pohodlného. Jako třeba sportovní boty. Jste IN a zároveň vás nedřou boty po pár metrech od domu...No není to skvělé? Kdo tohle vymyslel? Měla bych mu poslat pusu!  A co vy? Frčíte taky na New Balance vlně?

 Tenhle trend mě baví úplně od začátku. Kombinace sportovních tenisek a šatiček je asi to nej, co se mi v poslední době fakt líbí, ale osobně jsem s jejich nákupem docela dost dlouho váhala. Jednak proto, že hrozně nerada chodím do obchodů se sportovními potřebami a taky jsem jsem chtěla nový konverzy. Jenže konverzy nebudou nikdy tak pohodlný. Takže vlastně náhodný kup. Vybrala jsem si decentnější variantu ( i když jsem uvažovala nad růžovými nike), kterou unosím ke všemu.
Co myslíte? Budeme si rozumnět? A s čím byste je nosili vy?

12 komentářů:

  1. new balance ne, ale za to mam ty nejkrásnější růžový pusinky=)...a vzhledem k počasí je asi letos ještě hodně unosim

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle trend mě moc nechytil ale botičky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jedu v Adidasu. Buď retro Gazelly nebo Superstary. Vypadá to dobře ke všemu, osobně mám asi nejradši kombinaci květované sukně a těch tenisek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak superstary jsou super, to už je taková klasika jako converzy. :)

      Vymazat
  4. Tak k šatičkám bych si vzala maximálně a to opravdu ve chvíli kdy není zbytí conversky, tenisky nikdy ne :(
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, ne každý si to dá, mě se to ale líbí, ráda dělám a tvořím nečekané nebo neobvyklé kombinace.

      Vymazat
  5. Kombinace šaty/tenisky se mi taky líbí, plánuju si nějaká pořídit u Botas. Z re-design kolekce. Ty Tvoje ale taky vypadají hezky, rozumět si určitě budete.) Těším se na fotku s šatama/sukní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrej nápad! Nový Botasky jsou taky fajn!

      Vymazat
  6. ty vypadají fajn, chystám se zrovna na conversky,fakt jsou nepohodlné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jsou to sice klasiky, ale o těch nízkých jsem moc pozitiv neslyšela. Já mám kotníkovky a ty jsou fajn, i když mě z nich někdy bolí nohy (nemají žádnou tvarovanou vložku), určitě s nima nešlápneš vedle, já jsem dala přednost NB trendu před Converse klasikou ... :)

      Vymazat
    2. hmm, tak uvidíme,mě právě conversky zatím míjely

      Vymazat