pátek 28. března 2014

LBB Snake Chain

Jestli ještě nemáte svou Little Black Bag, je na čase to napravit. Je to stejné jako s malými černými. Když je máte, nic víc už nepotřebujete (kéžby)...  
Ale víte jakou právě teď zvolit?
 Za Á je správně. Malá černá s řetízkem. Nejen proto, že je to klasika... Pokud byste v Kodani prošli obchody nemohli byste si nevšimnout, že malé černé kabelky s různými kapsami, zipy a řetězovými uchy alá had jsou tu prodejní artikl no. 1.  A opravdu to nešlo přehlédnout... Já takovou hledala hodně dlouho a vyplatilo se neskočit po první, která mi přišla do cesty. Navíc za úsměv jsem dostala 10% slevu a to se počítá :) no ne?
A co vy, máte už svojí LBB?

hezký víkend!

6 komentářů:

  1. mám :) a s řetízkem dokonce. Tahle je ale fakt pěkná

    OdpovědětVymazat
  2. tahle je super! já si nedávno koupila krásnou v Parfois, taky s řetízkem! Připomíná mi mou vysněnou Rebecca Minkoff kabelku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná!!! :-)
    Své malé černé jsem byla nucena po letech vyhodit a perfektní malou černou ještě hledám... Prostě nemám co na sebe! :-)

    maggie2410.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavne to nerikej pred honzikem ;)

      Vymazat
    2. Dneska jsem mu oznamila, že přibudou minimálně troje boty, a že nemám co na sebe... Málem se vyvrátil :-D

      Vymazat