pátek 28. března 2014

Off to Prague

Hrozně ráda létám, ale hrozně nerada balím. Tentokrát naštěstí jen dárečky pro rodinu a pár nezbytností na víkend v Praze do příručního zavazadla...Ještě horší než balení je snad vybalování. Někdy jsem schopná o plný kufr zakopávat třeba dva týdny...Jak to máte vy?
 Úplně nejhorší ze všeho je, když si vezmu na dlouhou cestu velkou tašku a pak trávím dlouhé hodiny hledáním v jejích útrobách. To mě zaručeně dokáže vytočit, zvlášť když kolem sebe vidím lidi, kteří cestují na lehko a pohodově všechno hned najdou. Tak tentokrát jsem na lehko já a kromě příručního kufříku jenom malou kabelku. Tentokrát mě nepořádek nedostane! A jak to máte vy? :)

carry-on/Ikea,Ipad,Iphone,Passport,earphones,hand creme/hm, Carmex lip stick,sunnies/Monki, keypocket/ gift

5 komentářů:

  1. mi říkej...kdybych neměla kufr do usa pujčenej, tak o něj zakopávám ještě ted...a ikea kufřík z tenerife ještě samozřejmě taky vybalenej neni...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to musim udelat hned nebo to presne takhle dopada ...

      Vymazat
  2. Jak na víkend? Ty jsi v Dánsku na delší dobu?

    OdpovědětVymazat
  3. A co tam děláš, pracovně?

    OdpovědětVymazat