čtvrtek 29. ledna 2015

Why to love snow?

Klobouky jsou skvělé do deště a v zimě ochrání před sněhovými vločkami. Sníh je skvělý, skryje všechna ta rozbahněná staveniště a cesty, kterých je v každém městě požehnaně a úplně nejlepší je, když vám pokazí většinu fotek... :))) pozitivní přístup je základ, co myslíte?



 Outfit vznikl docela náhodně, neměla jsem chuť nic moc vymýšlet a venku byla příšerná zima, tak jsem oblékla nejteplejší kousky, kožené kalhoty zahřejí odspoda a pletený rolák odshora. :) Čepici jsem tentokrát vyměnila za klobouk, teď když jsem zpátky v Praze, můžu si je zase dosyta užívat (žádný vítr ha!). Jo a ten řetízek od kabelky mi takhle spadnul náhodou, tak jsem to tak nechala a řekla bych, že je to docela zajímavý detail, co vy na to? Jak se zateplujete v zimě vy?

ph.T//boots/Mentor,pants/Zara,turtleneck/Isolid,hat/HM,bag/BeckSondergaard,coat/Envii

4 komentáře:

  1. Tyhle kožené kalhoty jsou nádherné, já na ně taky nedám dopustit, když je největší zima, skvělá kombinace jako vždycky!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Řetízek je dobrý detail, připomnělo mi to takový ty klíčenky s řetízkem. Jinak já mám koženkový kalhoty, tmavě modrý od zn. Vila a jsou skvělý. Vždycky se dají dobře zkombinovat a outfit prostě obzvláštní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vila je super značka, mám jí moc ráda, tmavě modrý musí vypadat hodně zajímavě!

      Vymazat