úterý 3. února 2015

Perfect Monday

Únor je asi nejnevděčnější měsíc v roce. Já osobně vždy toužím jen po jaru a to stále nepřichází... Taky byste únor škrtli a rovnou zahájili jaro?



Tenhle outfit jsem asi třikrát převlékala, než jsem se vypravila ven. Jeden z těch dní, kdy si připadáte ve všem jako koule/na stopadesát let... Nakonec jsem se v něm cítila moc příjemně a pohodlně. Dopřáli jsme si se začátkem týdne trochu kultury a zašli se podívat do Doxu, mimo jiné i na výstavu Charlie Hebdo a cestou domů na báječné indické jídlo (tak by měly vypadat všechny pondělky co myslíte?) Rádi bychom někdy i do divadla, nemáte pro mě nějaký tip na dobré představení, které zároveň není na rok dopředu vyprodané? Mějte fajn den!

boots/Topshop,skirt/Veromoda,coat/Envii,top/Moss Copenhagen,necklace/Pilgrim,bag/UrbanOutfiters,hat/hm

10 komentářů:

  1. S únorem to mám úplně stejně :D Sluší ti to :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Ja odporucam divadlo Disk..inam uz ani nechodim..velmi sa mi paci atmoska a experimentalne ponatie vacsiny hier

    OdpovědětVymazat
  3. s únorem naprosto souhlasím!! :D a super sukně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda Divadlo v Dlouhé, když budete číhat v ten den, kdy začíná na konkrétní měsíc předprodej, seženete lístky snad na cokoliv :) Líbilo se mi tam hlavně Souborné dílo W. Shakespeara ve 120 minutách nebo Lhář. Minulý týden mě mile překvapila Africká královna v Divadle Palace, to můžu taky doporučit.
    Jinak moc se mi líbí ten náhrdelník. Sháním něco podobného v Praze a nic..zatím jsem narazila jen na přeplácaný kousky nebo takový, u kterých jsem si nebyla jistá kvalitou.
    Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju za vycerpavajici souhrn ;) co se tyce sperku tak te naprosto chapu, ale brzy snad bude reseni ;))

      Vymazat
  5. hm, tak takový pondělí asi ještě dlouho nezažiju:D to mam nejvíc práce

    a ten disk, fajn, ale bacha, je fakt hooooooodně alternativní:D

    OdpovědětVymazat

  6. فني كهربائي منازل الكويت كهربائي منازل بالكويت
    شركة مكافحة البق الكويت افضل شركة مكافحة البق الكويت
    شركة مكافحة حشرات الكويت افضل شركة مكافحة الحشرات الكويت
    نقل عفش مبارك الكبير شركة نقل عفش مبارك الكبير

    OdpovědětVymazat