úterý 3. února 2015

Perfect Monday

Únor je asi nejnevděčnější měsíc v roce. Já osobně vždy toužím jen po jaru a to stále nepřichází... Taky byste únor škrtli a rovnou zahájili jaro?



Tenhle outfit jsem asi třikrát převlékala, než jsem se vypravila ven. Jeden z těch dní, kdy si připadáte ve všem jako koule/na stopadesát let... Nakonec jsem se v něm cítila moc příjemně a pohodlně. Dopřáli jsme si se začátkem týdne trochu kultury a zašli se podívat do Doxu, mimo jiné i na výstavu Charlie Hebdo a cestou domů na báječné indické jídlo (tak by měly vypadat všechny pondělky co myslíte?) Rádi bychom někdy i do divadla, nemáte pro mě nějaký tip na dobré představení, které zároveň není na rok dopředu vyprodané? Mějte fajn den!

boots/Topshop,skirt/Veromoda,coat/Envii,top/Moss Copenhagen,necklace/Pilgrim,bag/UrbanOutfiters,hat/hm

9 komentářů:

  1. S únorem to mám úplně stejně :D Sluší ti to :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Ja odporucam divadlo Disk..inam uz ani nechodim..velmi sa mi paci atmoska a experimentalne ponatie vacsiny hier

    OdpovědětVymazat
  3. s únorem naprosto souhlasím!! :D a super sukně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda Divadlo v Dlouhé, když budete číhat v ten den, kdy začíná na konkrétní měsíc předprodej, seženete lístky snad na cokoliv :) Líbilo se mi tam hlavně Souborné dílo W. Shakespeara ve 120 minutách nebo Lhář. Minulý týden mě mile překvapila Africká královna v Divadle Palace, to můžu taky doporučit.
    Jinak moc se mi líbí ten náhrdelník. Sháním něco podobného v Praze a nic..zatím jsem narazila jen na přeplácaný kousky nebo takový, u kterých jsem si nebyla jistá kvalitou.
    Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju za vycerpavajici souhrn ;) co se tyce sperku tak te naprosto chapu, ale brzy snad bude reseni ;))

      Vymazat
  5. hm, tak takový pondělí asi ještě dlouho nezažiju:D to mam nejvíc práce

    a ten disk, fajn, ale bacha, je fakt hooooooodně alternativní:D

    OdpovědětVymazat