středa 4. února 2015

Long coat Challenge

Dlouhý kabát počtvrté. Ještě ho tu párkrát uvidíte, rozhodla jsem se pro takovou neoficiální měsíční kabáto-challenge. Aneb může si bloger vystačit s jedním svrchníkem po celý měsíc blogování aniž by sám sebe unudil k smrti? Na konci si uděláme malé shrnutí, co vy na to?



Po dlouhé době jsem vytáhla boyfriend džíny, posledních pár měsíců jsem je nosila v kodaňském apartmánu na válení na gauči (ostuda!). Teď se je zase chystám nosit mezi lidi. Dobře si rozumí i s objemným kabátem, bohužel jsem zapomněla vám vyfotit tenhle outfit se zavázaným páskem, tak snad příště :), ale vypadalo to podle mě pěkně a ležérně. Až jsem si při nákupu v hypermarketu přidala jako ufo. Dlouhý kabát a široké kalhoty, to odpolední nákupčí ještě asi nikdy neviděli haha.

boots/Topshop,jeans/Zara,top/Vila,coat/Envii,bag/Lindex,bracelet/CheapMonday,sunnies/Monki

7 komentářů:

  1. Je to skvele :) Tiez mam one coat challenge ..lebo hoci som blogerka, nemam milion kabatov: Mám dva a v zime nosim ten dlhsi a hrubsi.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kabát je úžasný, sluší ti to..a máš výbornej účes :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten kabát je moc moc moc perfektný ♥♥♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Tento challenge sa mi páči a veľmi sa teším na zhrnutie ! Myslím si že sa to dá rozne skombinovať aby to už nebolo otrepané tak uvidíme v tvojom mesačnom zhrnutí !! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na tvoji challenge, jak si s tím poradíš. Jinak tyhle džíny ze Zary mám taky a jsou nejlepší ;)
    Chtěla jsem se zeptat na to, jak jsi spokojená s taškou z Lindexu, kterou máš na fotce?
    Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no je skvela ale uz se mi parou ucha, ale je fakt ze ji taham casto a i tezky veci. Je to proste levna kabelka, nicmene za ty prachy why not ;)

      Vymazat
    2. Super, dík za odpověď. Mně se tam teď líbí dost podobná, jen má ještě dlouhý popruh a de jí nosit jako messenger. Tak to zvážím ještě :)
      Veru

      Vymazat