pátek 22. května 2015

1. Crete Random

Kdo mě sleduje na instagramu (@luckapuckablog), tomu určitě neunikla moje spontánní dovolená v Řecku, konkrétně na Krétě. Tak trochu jsem doufala, že postnu něco odtamtud, ale nějak na to nezbyl čas... No co už... Užila jsem si krásných 16 dní a něco málo nafotila, tak vám přináším první článek. Trochu víc se určitě rozepíšu i příště!

První outfit(ještě jsem hermelínová :), na večeři v taverně jsem zvolila třásňovou sukni, kterou mám už od první návštěvy Berlína a ještě se tu neobjevila. K ní jsem uvázala černou obyčejnou košili a v Háemku jsem si koupila jednoduché sandálky, což se ukázalo jako perfektní volba. Jsou pohodlné a hodí se ke všemu!








Na večeři jsme se vydali do krásné rodinné taverny(TripAdvisor), kterou nám doporučil barman z přilehlého baru. Nemýlil se, jídlo bylo báječné, čerstvé a všechno vařila skvělá kuchařka, se kterou jsme se pak na chvíli zakecali a společně se vyfotili haha. Po ulici se proháněly kočky, kterých je tu asi nejvíc, co jsem kdy viděla, takže pro mě jako kočkomila to bylo úžasné sledovat. I když se nenechaly podrbat za ušima, ráda jsem je každý den a večer pozorovala, jak okupují vesnici, ve které jsme bydleli. O místě, cestě na Krétu a dalších věcech příště! Kam se letos chystáte na dovolenou vy?

shoes/hm,skirt/Veromoda,shirt/no name,bag/UO

7 komentářů:

  1. Krétu mám taky ráda,byli jsme tam už 3x :) letos zatím nevíme...

    OdpovědětVymazat
  2. kréta byla krásná, ráda na ní vzpomínám=)

    sice nevim, jak moc jsi zrovna byla sejrová, ale ta barva zdi ti každopádně dává docela pěknej zdravej odstín=) a ten stůl! doufam, že jste ho vyjedli do bíla! hned bych si taky dala chobotničku

    byli jste na severu, nebo jihu ostrova?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha děkuju, vyjedli jsme ho a málem se neodvalili :)) byli jsme na severu!

      Vymazat
  3. Opravdu nádherné fotky! Já už taky nutně potřebuji dovolenou. :))) Outfit je skvělý a pohodový. :)

    OdpovědětVymazat
  4. na dovolenou asi někam do Řecka právě, už jsem tam dlooouho nebyla :)

    OdpovědětVymazat