pátek 28. srpna 2015

My wedding

Více než měsíc uběhl od naší svatby a já mám pro vás konečně pár fotek. Obřad jsme měli v zahradě a následný raut a oslavy na terase. Bez přejíždění a dalších zbytečných starostí. To vše v jednom objektu hotelu Čertousy, který mohu jen doporučit, ve všem nám vyšli vstříc, nic nebyl problém... Ženicha jsme nakonec oblékli komplet v Háemku (ano řešili jsme to skoro na poslední chvíli), sehnali jsme krásný lněný oblek, což se ukázalo jako perfektní volba pro tropický den na slunci...













Šaty jsem si nechala ušít od skvělé Heleny Mertlové. Vlastně ne šaty, ale body a sukni. Krátkou sukni  na svatbu jsem chtěla odjakživa a když mi Helena ukázala tuhle nabíranou, jen v kratší verzi, bylo rozhodnuto. Přidali jsme pár centimetrů a já si tak celý den mohla užít ve svatebním. Počasí nám přálo až moc, 35 stupňů celý den a tropická noc. Proto jsem krátké šaty ještě víc ocenila. Květiny jsme řešili také skoro na poslední chvíli, protože květinářství, které jsem měla vyhlédnuté mělo zavřeno, rychle jsem našla jiné, kde mi dokázali podle fotky udělat přesné kopie toho, co jsem chtěla. Kromě květin i věneček. Ten byl prvním prvkem, od kterého jsem ladila zbytek svatebního outfitu. Vše jsem skládala dohromady až v den D a byla jsem ráda, že si vše dohromady rozumělo... Celý den se moc povedl, zahrála nám i živá kapela So Fine, s úžasným anglickým zpěvákem, o krásné fotky se postarala Nika Chic. A my dva jsme šťastní, to je hlavní...

14 komentářů:

  1. Krásné fotky, slušelo vám to moc, přeju hodně štěstí! My letos oslavili 4 roky od svatby...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji a vypadá to krásně, ze všech svateb, co jsem za poslední dobu viděla na fotkách, se přesně tohle nejvíc blíží mé vlastní představě, nejvíc asi v oblečení ženicha!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak to je nádhera, šaty, květiny, líčení, v jednoduchosti je krása..., moc štěstí přeji

    OdpovědětVymazat
  4. ty joooo to je nádhera! ty šaty, květiny, vy dva, fotky! moc ti to slušelo!!:) hodně štěstí přeju!:)

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera ♥ strasne sa mi pacia lucne kvety - ako kytica i vo vlasoch

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, ty jsi byla nádherná nevěsta! Úplně koukám, jak moc Ti to sluší. Obdivuji Tě, že jsi vše zařizovala sama, téměř na poslední chvíli.. Já bych na to nervy neměla :D. Skvělým nápadem je věneček a přenádherná kytice. Jedna z nejkrásnějších, jaké jsem viděla. A fotky jsou nádherné, skutečně.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. Nic strojeného, přirozené a jednoduché.

    Ať vám to štěstí vydrží! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné. Krásné květiny, šaty, výzdoba. A ta prsa. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně moc gratuluju!
    Moc vám to slušelo a fotky jsou boží ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluju a obdivuju květinový věneček. Já na něj na svatbu neměla odvahu, takže jsem si vyrobila jen malý fascinátor, ale tohle vypadá fakt dokonale! Přeji hodně štěstí do společného manželského života :-*

    OdpovědětVymazat
  11. To je ale nádhera ... ve všech detailech. Moc gratuluju a přeju hodně štěstí:)

    OdpovědětVymazat