pondělí 7. září 2015

Perfect weekend

Mám za sebou úžasný víkend!!! Zatímco čeští blogeři hromadně žili módou, já jsem se s mým mužem vydala na dva dny do zvířecího ráje ve Dvoře Králové. Přijeli jsme v sobotu po poledni, ubytovali se v krásném pokoji Safari hotelu a rovnou vyrazili do ZOO. Ta mě velice mile překvapila. Celá Zoo včetně výběru zvířat je v africkém stylu a řekla bych, že v mnohém předčí i tu pražskou, která je jedna z nejhezčích na světě. Dali jsme si africkou kávu a koláč v Neumannově vile a navštívili výstavu obrazů pravěkých zvířat Zdeňka Buriana, kterého miluju...






Jsem jednoduše nadšená. Ke zvířatům je tu tak nějak blíž, než třeba v Praze. Nikdy jsem nebyla jen pár centimetrů přes sklo ke gepardům, kterých je tu hned celá rodinka, ale zároveň se mají zvířata i kam schovat. Jednoduše doporučuji všema deseti! O safari vám povím zase příště, takže zůstaňte naladěni. Vše dobré do nového týdne!


ph.T.//boots/Topshop,jacket/Mango,top/Norgaard,straight leg jeans as boyfriend/?, bag/UO

2 komentáře:

  1. Z. Buriana mám taky moc ráda. Pohlednice s jeho obrázky, které jsem si ve Dvoře Králové koupila jako malá, mám doteď schované. Velká vzácnost to pro mě byla. Jedna má ohnutý rožek, nevím, proč si takovou blbost pamatuju, ale hrozně mě to štve. To byla taková malá vsuvka. Ohromně ti to sluší. :))

    OdpovědětVymazat