pondělí 15. května 2017

New skirt, new lifestyle...

Jestli jsem něco sháněla hodně dlouho, pak to byla právě světlá vyšisovaná džínová sukně, která by nekončila těsně pod zadkem a já jí mohla nosit třeba do práce. Naštěstí letos je denimu v obchodech opravdu požehnaně. Nakupovat jsem byla po dlouuuhé době, moc mě to poslední dobou nebaví, to si radši zajdu do fitka. Tím teď žiju o trochu víc než dřív, trochu jsem upravila i stravu, protože mě štvalo, že se výsledky moc nedostavují. Ale stačilo nastavit správný příjem, chvíli trochu redukovat a voilá, svalíky začínají vylézat, což se teď před létem hodí víc než dost. Popravdě jsem na diety nikdy moc nebyla a nebýt IIFYM, tak se do toho asi nikdy nepřinutím. Navíc jsem k tomu zintenzivnila i návštěvy fitka a začínám být po dlouhé době sama se sebou zase spokojená. Nikdy to asi nebude úplně do-ko, ale tak která z nás je sama se sebou na sto procent srovnaná? Tak mám alespoň pěkný koníček, který šlechtí mé tělo a krásně si u něj vyčistím hlavu. Já tomu říkám čistá meditace se železem v prackách :) Někdo radši vyběhne, já to mám zase takhle. Možná, že bych mohla něco napsat o mých zkušenostech s IIFYM stravováním, takže pokud by vás to zajímalo, dejte mi vědět v komentářích! A co vy, jak si po práci/škole/povinnostech čistíte hlavu? Mějte se krásně!

shoes/Converse,skirt/Stradivarius,top/Norgaard Stroeget, jacket/Lilly Allen by Veromoda,bag/Balenciaga,cap/NY,watches/Cluse.









5 komentářů:

  1. Jasně, přidej nějaké info o stravě, to se vždycky hodí! Budu ráda, díky.
    Já jsem zjistila, že jsem "jógový typ", tak se jí věnuju a moc mě to baví. Ta flexibilita především, jinak je dost nepravděpodobný, že bych někdy meditovala :). Ale fitko mě pár let taky moc bavilo a zase se tam ráda vrátím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jógu bych taky někdy ráda zkusila, brzy snad budu mít instruktorku v rodině, tak se těším na soukromé lekce :D člověk by měl asi dělat víc věcí, aby pohyb nebyl moc jednostranný... díky za komentář, snad dám něco dohromady, horší to bude s fotkama...

      Vymazat
  2. Moc pěkný outfit! Já chodím ráda plavat, do fitka nechodím..

    OdpovědětVymazat
  3. Pomaloučku nám začíná jaro, chtělo by to blog Luci opět trošku oživit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cool outfit, taky zrovna nemusím úplně kraťounlikné sukně. Když jsou aspoň po kolena, tak je to tak akorát. :-) Na takové jsem nedávno narazila tady. Máte někdo doma lněnou sukni? Zajímalo by mě, jestli se moc nemačká. Zdraví Eliška

    OdpovědětVymazat